شناسه خبر: 21970 منتشر شده در مورخ: 1399/7/16 ساعت: 20:44 گروه: فرهنگی  
تولید قصه‌های صوتی برای کودکان با نیازهای ویژه در کانون البرز
به مناسبت گرامی داشت هفته‌ی ملی کودک و در راستای توجه به کودکان با نیازهای ویژه

تولید قصه‌های صوتی برای کودکان با نیازهای ویژه در کانون البرز

جمعی از مربیان و کارشناسان کانون البرز، به مناسبت ایام هفته‌ی ملی کودک و در راستای توجه به کودکان با نیازهای ویژه، تولید قصه‌های صوتی برای کودکان و نوجوانان نابینا را آغاز کردند .

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون البرز، با توجه به ضرورت ارتباط تمام کودکان و نوجوانان با کتاب و فعالیت‌های فرهنگی، هنری  و از آن‌جایی که با توجه به شیوع بیماری کرونا دسترسی کودکان و نوجوانان به ویژه کودکان با نیازهای ویژه و علی الخصوص نابینایان به کتاب های مرکز فراگیر کانون کمتر شده است، مربیان  و کارشناسان کانون البرز هم‌زمان با ایام هفته‌ی ملی کودک و به منظور تکریم این گروه از  کودکان و نوجوانان  در یک حرکت خودجوش، اقدام به قصه‌خوانی، قصه‌گویی و معرفی کتاب و ضبط فایل صوتی  برای این عزیزان کرده‌اند..

 در روزهای آتی و پس از انتخاب قصه‌های دریافتی مناسب توسط کارشناسان، تمام علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانون مجازی استان به  نشانی  alborz.kpf.ir   از عناوین قصه‌های تهیه شده مطلع شده و فایل این قصه‌ها را دریافت کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *