شناسه خبر: 21857 منتشر شده در مورخ: 1399/7/6 ساعت: 13:53 گروه: اجتماعی  
ششمین جلسه بررسی آنلاین مسائل تشکل های صنفی معلولین باحضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد
در آستانه روز جهانی ناشنوایان و نابینایان؛

ششمین جلسه بررسی آنلاین مسائل تشکل های صنفی معلولین باحضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد

در آستانه روز جهانی ناشنوایان، سالمندان و نابینایان ششمین جلسه بررسی آنلاین مسائل تشکل های صنفی معلولین با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از بهزیستی،  قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در تداوم برنامه ملاقات چهره به چهره با جامعه هدف سازمان و تشکل های صنفی معلولین و موسسات غیر دولتی همکار، ششمین جلسه ملاقات چهره به چهره خود را در آستانه روزهای جهانی ناشنوایان،سالمندان و عصای سفید «روز جهانی نابینایان» با تعدادی از مدیران تشکل های صنفی معلولین از طریق برقراری تماس تصویری و آنلاین برگزار کرد.

در این برنامه آنلاین چهار ساعته که ششمین جلسه از زمان شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری ملاقات های حضوری بود، مدیر کانون ناشنوایان اصفهان، مدیر کانون نابینایان مازندران،مدیرعامل انجمن خانواده ناشنوایان ایران،مدیر موسسه کیمیای فردالرستان،مدیر انجمن ضایع نخاعی استان هرمزگان،رئیس جامعه معلولین اهر، مدیر جامعه معلولین عجب شیر و...هر کدام بصورت  مستقل به بیان مسائل و مشکلات مددجویان عضو تشکل خود پرداختند.

در پایان هر تماس تصویری رئیس سازمان بهزیستی کشور دستورات لازم جهت رسیدگی و مساعدت قانونی را به معاون توانبخشی،مشاور رئیس در امور معلولین و مدیران کل استان های مربوطه اعلام کردند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *