شناسه خبر: 21637 منتشر شده در مورخ: 1399/6/10 ساعت: 12:38 گروه: ورزشی  
سرمربی پارا قایقرانی: در تلاشیم شمار سهمیه‌های پارالمپیک را افزایش دهیم

سرمربی پارا قایقرانی: در تلاشیم شمار سهمیه‌های پارالمپیک را افزایش دهیم

سرمربی تیم قایقرانی معلولان گفت:‌امید داریم که با برنامه های آماده‌سازی در گزینشی‌های پارالمپیک شمار سهمیه های ورزشکاران این رشته را افزایش دهیم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا «مسعود مهدوی‌نیا» سرمربی تیم قایقرانی جانبازان و معلولان اظهار داشت:‌ با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک اردوهای آماده‌سازی برای ورزشکاران این رشته در نظر گرفتیم و اکنون تمرینات قایقرانان معلول در محل دریاچه آزادی در حال برگزاری است. در این تمرینات ۲ گروه حضور دارند. گروه نخست که زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تمرین می‌کند و تنها خانم «شهلا بهروزی‌راد» است. او سهمیه توکیو را کسب کرده است و از شانس‌های کسب مدال طلا در توکیو به شمار می‌رود.وی افزود: خانم بهروزی‌راد یک کشیدگی در ناحیه کتف داشت که با تغییر تمرینات این ورزشکار برطرف شد و وی در پایان شهریورماه به مسابقات کاپ جهانی مجارستان اعزام می‌شود. در تلاشیم تا میزان آمادگی او را در این تورنمنت بسنجیم.سرمربی بهروزی‌راد ادامه داد: این پاراقایقران توانمند ایران با حمایت کمیته ملی پارالمپیک در اردو است و چون شانس کسب مدال در ژاپن به شمار می‌رود هزینه‌های اسکان و تغذیه او از سوی کمیته پرداخت خواهد شد. اما گروه دوم حاضر در این اردوی آماده سازی سایر ورزشکاران این رشته هستند که تمرینات خود را انجام خواهند داد. این گروه با حمایت فدراسیون به اردو آمدند و برخی از هزینه ها نیز به عهده ورزشکار است.او در زمینه احتمال افزایش شمار سهمیه های ایران برای پارالمپیک توکیو افزود: تعویق یکساله المپیک به سود ما شد و ما می‌توانیم از این فرصت برای آمادگی بیشتر ورزشکاران استفاده کنیم. تمام تلاش این است که ورزشکاران را به بالاترین سطح آمادگی برسانیم تا در گزینشی‌ها نتایج خوبی کسب کنند. امیدوارم شمار سهمیه‌های ما در پارالمپیک توکیو بیش از یک ورزشکار باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *