شناسه خبر: 21535 منتشر شده در مورخ: 1399/5/22 ساعت: 12:29 گروه: اجتماعی  
ارائه گزارش عملکرد سازمان بهزیستی / تأکید کمیسیون بر همکاری بیشتر برای رفع موانع قانونی

ارائه گزارش عملکرد سازمان بهزیستی / تأکید کمیسیون بر همکاری بیشتر برای رفع موانع قانونی

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس، از حضور رئیس سازمان بهزیستی در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: با توجه به گسترده بودن حیطه کاری سازمان بهزیستی، اعضای کمیسیون بهداشت اعلام آمادگی کردند که این سازمان را در حوزه رفع موانع قانونی و در راستای ارتقاء عملکرد سازمان یاری کنند.

به گزارش ایران سپید زهرا شیخی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در تشریح دستورکار جلسه نوبت صبح (سه‌شنبه ۲۱ مرداد ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی،  از حضور وحید قبادی دانا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی در ادامه این جلسه خبر داد و گفت: وی پیرامون حیطه کاری و مجموعه‌های تحت پوشش سازمان، اقدامات انجام شده، چالش‌های کمبود بودجه‌ و همچنین برنامه‌های آتی خود گزارشی ارائه کرد و اعضای کمیسیون نیز سوالاتی را در خصوص عملکرد سازمان بهزیستی مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم، افزود: باتوجه به گسترده بودن حیطه کاری سازمان بهزیستی، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اعلام آمادگی کردند که این سازمان را در حوزه رفع موانع قانونی و در راستای ارتقاء عملکرد سازمان یاری کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *