شناسه خبر: 18195 منتشر شده در مورخ: 1398/5/15 ساعت: 11:23 گروه: حوادث  
نابینای چابهاری از پل عابر پیاده بدون حفاظ سقوط کرد

نابینای چابهاری از پل عابر پیاده بدون حفاظ سقوط کرد

روز یکشنبه ساعت 9.30 صبح آقای "سوالی نوکری" 47 ساله از پل عابر پیاده مرکز شهر چابهار سقوط کرد. این پل حفاظ نداشت و در دست تعمیر بود.

به گزارش ایران سپید آقای "نوکری"، نابینای چابهاری که هر روز از این پل عابر پیاده عبور میکرد روز یکشنبه متوجه نبود حفاظ بر روی بدنه پل نشد و از آن سقوط کرد. نوکری بر اثر این سانحه آسیب جدی دیده و لگن و دنده هایش شکسته است. وی اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان چابهار تحت مراقبت های ویژه قرار دارد. این پل از روز یکشنبه در دست تعمیر بوده اما علائم هشدار دهنده توسط پیمانکار شهرداری برای هشدار نابینایان بر روی آن نصب نشده بود. آقای نوکری نابینای مطلق است و از عصای سفید استفاده میکند و روز حادثه نیز عصا در دست داشت.

حقانی شهردار چابهار در مورد این حادثه گفت:  شهرداری از 8 سال پیش با پیمانکار این پروژه قرار داد دارد. این پیمانکار در حوزه تبلیغات شهری فعالیت میکند و مقرر بود در راستای بهسازی فضای شهری، پل عابر پیاده مرکز شهر را تعمیر کند. متاسفانه در انجام این پروژه پیمانکار اهمال کرده و علائم هشدار دهنده ای را برای آگاهی شهروندان نابینا نصب نمیکند. وی افزود: شهرداری کوتاهی خود را در این زمینه میپذیرد و من از این شهروند نابینا عذر خواهی میکنم و تمامی هزینه های درمانی این ایشان از محل قرارداد با پیمانکار پرداخت خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *