شناسه خبر: 17846 منتشر شده در مورخ: 1398/4/22 ساعت: 18:38 گروه: اجتماعی  
معلولان شدید کمک هزینه معیشتی دریافت می کنند
اجرای بخشی از ماده 27 قانون

معلولان شدید کمک هزینه معیشتی دریافت می کنند

رییس سازمان بهزیستی کل کشور از پرداخت 300 تا 500 هزار تومان به معلولان شدید و خیلی شدید خبر داد و گفت: هر سه ماه یک بار کمک‌هزینه به افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که در دهک‌های اول تا سوم قرار دارند بر اساس بعد خانوار بین 200 تا 500 هزار تومان پرداخت میشود.

به گزارش ایران سپید شنبه 22 تیرماه نشست خبری در سازمان بهزیستی کل کشور به مناسب هفته بهزیستی با حضور وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی، فریبابریمانی معاونت آی تی فناوری و تحول ادارای، حبیب الله مسعودی فرید معاونت امور اجتماعی، ذوالفقار یزدان مهر معاونت مشارکت ها توانمندسازی و امور مجلس، محمد نفریه معاونت توانبخشی، مجید رضا زاده معاونت پیشگیری، کاظم نظم ده مدیرکل ارزیابی و عملکرد و بازرسی سازمان واحمدرضا شجیعی معاونت پشتیبانی سازمان بهزیستی برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس سازمان بهزیستی با اشاره  به جزئیات بودجه  و افزایش مستمری ها در سال ۹۸ گفت:« تا نیمه سال 97 جمعیت تحت پوشش سازمان بهزیستی ۵۰۰ هزار خانوار بود که در نیمه دوم ۵۵۰ هزار خانوار دیگر اضافه و در نوبت قرار گرفتند، برخی از این افراد حتی تا ۱۵ سال پشت نوبت سازمان بهزیستی برای دریافت مستمری بودند که با این افزایش جمعیت پشت نوبتی مان برای مدتی به صفر رسیده بود.

تا پایان سال 97 یک میلیون 50 هزارخانوار تحت پوشش مستمری ماهانه قرار گرفتند کل مبلغی که این خانوارها در سال گذشته دریافت کردند حدود یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود و اگر قرار باشد کل این خانوارها 12 ماه سال را مستمری دریافت کنند سازمان با مشکل روبه رو می شد. پیشنهادهای مختلفی ارائه شد از جمله حذف 200 هزار خانوار مستمری بگیرکه با مخالفت شدید ما روبه رو شد و تلاش کردیم با همراهی خوب مجلس و دولت این مشکل را با اختصاص دو هزار و 760 میلیارد تومان دیگر به ان مبلغ رفع کنیم.

قبادی در ادامه صحبت هایش افزود: در گذشته 178 هزار خانواری  که سرپرست معلول داشتند و فقط سرپرست مستمری دریافت می کرد، از این پس این افراد به تعداد اعضای خانواده شان مستمری دریافت خواهند کرد. این اقدام برجسته با همکاری دولت و مجلس امکان پذیر شده است که بار مالی 400 میلیارد تومانی را برای بهزیستی دارد. یک میلیون و 450 هزار نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، که از این تعداد یک میلیون و 80 هزار نفر مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند. همچنین امیدواریم بتوانیم درصد مناسبی را هم به مبالغ دریافتی مددجویان اضافه کنیم. در حال حاضر منتظر هستیم آیین نامه و شیوه نامه آن ابلاغ شود تا میزان دقیق این افزایش مستمری را اعلام کنیم.»  

از دیگر خبرهای خوش ریاست سازمان در هفته بهزیستی برای مددجویان پرداخت ودیعه مسکن است. وی دراین خصوص بیان کرد:« برای سال 98 پرداخت ودیعه مسکن به شکلی محدود برای 2500 نفر از جمعیت هدفمان انجام خواهد شد. برای این بخش 12 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که می توانیم تا سقف 5 میلیون تومان پرداخت کنیم.

وی در ادامه این نشست خبری از افزایش اعتبار برای تهیه وسایل کمک توان بخشی معلولان خبر داد و گفت: بودجه این حوزه نسبت به سال گذشته تا ۹۸ درصد رشد داشته است. همچنین در بخش تأمین اعتبار خرید وسایل بهداشتی برای معلولان نیز شاهد رشد ۱۲۶ درصدی نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

قبادی دانا با بیان اینکه سازمان بهزیستی برای اولین بار شهریه دانشگاه افراد تحت تکلف معلولان را هم پرداخت می کند، توضیح داد: 32 هزار نفر از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی هزینه تحصیل دریافت می کنند که 16 هزار نفر را معلولان و مابقی را دیگر مددجویان تشکیل می دهند. مقرر شده است که فرزندان معلولان تحت پوشش بهزیستی هم بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

رییس سازمان بهزیستی درادامه با اشاره به اجرای ماده 27 قانون حمایت از حقوق معلولان گفت: اقدام دیگری که در سال 98 رقم خواهد خورد پرداخت کمک‌هزینه به افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید است که در دهک‌های اول تا سوم قرار دارند که بر همین اساس هر سه ماه یک‌بار مبلغی به‌عنوان کمک‌هزینه به این خانواده‌ها پرداخت می‌شود که رقم آن بین 300 تا 500 هزار تومان  بر اساس بعد خانوار خواهد بود. رقم اشاره‌شده جدای از مستمری‌ای، یارانه و حق پرستاری است که هر ماه به‌صورت عادی به خانواده‌های دارای معلولیت پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور سپس به طرح فراگیر شناسایی اختلالات ژنتیکی ویژه معلولان اشاره کرد و گفت: این طرح از سال 94 تا به امروز اجرا شده است و در ارتباط با آن 70 هزار خانوار معلول آزمایشات ژنتیکی انجام داده‌اند که برنامه‌ریزی شده است تا سال 1400 تمام معلولان تحت پوشش این آزمایش را انجام بدهند.

وی افزود: با اجرای این آزمایش تعداد معلولیت‌های ناشی از مادرزادی کاهش پیدا خواهد کرد و البته این آزمایش به‌صورت رایگان خواهد بود.

قبادی دانا ادامه داد:‌ موضوعی که در دوره جدید فعالیت سازمان به‌صورت ویژه به آن اشاره شده است عبارت از موضوع راه‌اندازی سامانه شفاف‌سازی است. شفافیت موضوعی است که در گام دوم انقلاب نیز از سوی مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با راه‌اندازی سامانه شفافیت ستاد شفاف‌سازی در سازمان فعالیت خود را آغاز کرد و در گامهای بعدی حق سرپرستی افراد دارای معلولیت ضایع نخاعی به‌صورت الکترونیکی پرداخت شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین گفت: پرداخت یارانه به مراکز نگهداری سالمندان و معلولان از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای شفاف‌سازی عملیاتی شده است علاوه بر اینکه در گامهای بعدی از جمله پرداخت کمک‌هزینه امدادی به 16 هزار نفر از فرزندان تحت پوشش در خانواده‌های جایگزین یارانه 7400 نفر از فرزندان در مراکز شبه‌خانواده عملیاتی شده است.

قبادی دانا به بارگذاری اطلاعات املاک بهزیستی در سامانه شفاف‌سازی اشاره کرد و گفت: از امروز املاک این سازمان به‌روی سامانه شفافیت بارگذاری شده است و این املاک بر منظر عمومی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه در مورد بارگذاری قراردادهای موجود در سازمان به‌روی سامانه شفافیت گفت: علاوه بر این میزان مشارکتهای مردمی و کمکهای اهداشده به مددجویان سازمان و نیازمندان در بخشهای مختلف به‌روی سامانه شفافیت بارگذاری خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ارتباط با شفا‌ف‌سازی مراکز نیز در گذشته آمار دقیقی نداشتیم اما در بهمن 97 کار خوبی شروع شد و ظرف یک ماه تمام اطلاعات افراد در مراکز شبانه‌روزی احصاء و ثبت و ضبط شده است، که براساس آخرین آمار 47 هزار نفر در مراکز اشاره‌شده نگهداری می‌شوند که از این تعداد 39 هزار نفر یارانه نگهداری دریافت می‌کردند و الباقی یارانه‌ای را دریافت نمی‌کردند که در ادامه شرایط 8 هزار نفر باقی‌مانده در مراکز مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با مساعدت دولت و سازمان برنامه و بودجه 3500 نفر از 8 هزار نفر یارانه نگهداری دریافت خواهند کرد.

قبادی دانا ابراز کرد:‌ کار دیگری که در حوزه توانبخشی آغاز شد مجوز ورود 500 دستگاه خودروی مناسب‌سازی‌شده ویژه معلولان است که این خودروها امسال وارد خواهد شد و در اختیار معلولان قرار خواهد گرفت که در ابتدای تیرماه سال جاری دولت اجازه ورود این تعداد خودرو را صادر کرده است.

وی در ادامه این نشست مطبوعاتی در خصوص پرداخت کمک‌هزینه خرید لوازم ضروری 5 هزار نفر از معلولان در مناطق محروم کشور گفت: سقف این کمک‌ها تا دو میلیون و 500 هزار تومان است و این کمک‌هزینه بابت خرید وسایل ضروری پرداخت خواهد شد.

وی در ارتباط با میزان و نوع معلولیت افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور گفت: 11 درصد از این افراد دارای معلولیت بینایی، 39 درصد معلولیت جسمی و حرکتی، 24 درصد معلولیت ذهنی، 8 درصد اختلالات و بیماران روانی، 13 درصد معلولیت‌های شنوایی و 5 درصد دارای معلولیت‌های مختلف هستند.

قبادی دانا در ارتباط با شدت معلولیت افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی گفت: 36 درصد افراد دارای معلولیت شدید، 29 درصد معلولیت متوسط، 17 درصد معلولیت خفیف، 14 درصد خیلی شدید و 5 درصد نیز نامشخص هستند.

این مقام مسئول درباره موضوع استخدام معلولان در دستگاه‌ها و سازمانهای دولتی نیز گفت: در ارتباط با اشتغال معلولان و سهم 3 درصد آنها در سال 97 آزمون فراگیر استخدامی در کشور برگزار شد که با همکاری دستگاه‌ها و سازمان امور استخدامی برای نخستین بار سهم 3 درصد اشتغال معلولان در دستگاه‌های دولتی به‌طور کامل رعایت شد و از 1200 نفر از افراد دارای معلولیت که در آزمون شرکت کرده بودند 115 نفر پذیرش شدند که مراحل به‌کارگیری آنها در حال انجام است.

قبادی دانا همچنین گفت: همزمان با هفته بهزیستی 2100 واحد مسکونی به مددجویان سازمان بهزیستی واگذار خواهد شد، ضمن اینکه دوهزارمین مسکن ویژه مددجویان زلزله‌زده در کرمانشاه واگذار خواهد شد و با واگذاری این واحد دیگر مددجوی زلزله‌زده بدون مسکن در کرمانشاه نخواهیم داشت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با مسکن سیل‌زدگان نیز گفت: با وقوع سیل سامانه‌ای تحت عنوان سامانه تحت آسیب‌های ناشی از سیل تشکیل شد و ستاد مدیریت بحران در سازمان بهزیستی شکل گرفت و در یک برنامه مدون و هماهنگ‌شده به هریک از 28 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی در مناطق سیل‌زده رقمی از 500 هزار تا یک میلیون و 500 هزار تومان پرداخت شده است.

وی افزود: گردهمایی خیرین در مشهد مقدس برگزار خواهد شد که یکی از موضوعاتی که در این گردهمایی به آن پرداخته خواهد شد استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل و ساخت واحدهای مسکونی خانواده‌های دو معلول به بالا است که در سال 94 با همکاری بهزیستی، سازمان زمین، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن شکل گرفت و در واقع فرآیند ساخت مسکن برای افراد دارای معلولیت شکل گرفت که در آن زمان در فاز اول 6250 هزار خانوار از معلولان دو معلول به بالا شناسایی شدند که در ادامه 2 هزار خانوار به این آمار اضافه شدند و اکنون فرآیند ساخت 6400 واحد مسکونی در شهرها و روستاها آغاز شده است، و امیدواریم هرچه زودتر این واحدها ساخته شود و در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار گیرد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات پزشکی جراحی (ارتوپدی) رایگان از دیگر برنامه‌هایی است که هزار نفر از مددجویان سازمان بهزیستی به‌صورت رایگان تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: براساس آخرین آماری که داشتیم 20 هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی به هر دلیل یارانه خود را دریافت نمی‌کردند که با پیگیریهای سازمان و مساعدت سازمان هدفمندی یارانه‌‌ها یارانه این افراد از ماه آینده برقرار خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
ناشناس 1398/7/2 - 07:45
rateup8
ratedown4
پاسخ
comment با سلام لطفا از رییس محترم سازمان بهزیستی بپرسید این وعده کی اجرا میشه معلولان برای زنده ماند خیلی مشکلات دارند معلولان نخاعی سرپرست خانوار دار معلولیت شدید گردنی پس کی
ناشناس 1398/8/9 - 09:17
rateup5
ratedown2
پاسخ
comment با عرض سلام لطفا این خبر پیگیری کنید. هیچ کدام از وعده های رئیس محترم سازمان بهزیستی اجرا نمی شه مدتی از وعده به معلولان داری معلولیت شدید می گذرد هیچ فرقی نکرده با ساله های قبل فقط با این گرانی کالا ها زنده ماند برای معلولان و خانواده بچه‌هایم خیلی سخته لطفا مشکلات معلولان سرپرست خانوار پیگیری کنید. تشکر موفق باشید
طاهراشگرف 1398/8/24 - 21:43
rateup6
ratedown1
پاسخ
comment مشکلم اینه ساییده شدن مهرهای کمر وکوتاهی پا پنج سانت واعصاب ضعیف ودردشدید زانو ولگن. تعیین شدت در کمیسیون سازمان بهزیستی را ایا خفیف مینامند دیگه مشکل چه داشته باشم که خیلی شدید حساب بشه لطفا مسول بهزیستی محترم بهزیستی کشور اطلاع دهید
ناشناس 1399/2/22 - 02:59
rateup2
ratedown1
comment شدت بستگی به توانایی فرد در زندگی و جامعه و معیارهای خود را دارد
از طرف معلولان بعد بخت فراموش شده گان خدا مردم 1398/9/5 - 21:47
rateup12
ratedown1
پاسخ
comment سلام من معلول شدید جسمی هستم ما معلولان زنده مانده یم برای زندگی زنده مانده ایم تا تماشا کنیم زندگی کردن مسولان را را ما حقول چند میلیونی نه زیر صد هزار تو مانی انها را بس ما چی چون معلولیم باید از همه چی محروم با شیم از تفری از زن از بچه از خوردن غذای خوب از مسکن از بدن سالم از واز واز کجای تو ای خدا
رصا 1398/9/12 - 12:41
rateup10
ratedown1
پاسخ
comment سلام قانونی که هیچ جا اجرانمیشه وفقط وعده ووعید است چرا تصویب میکنید وفقط باری به دوش معلولان بدبخت است
محمدعلي 1398/9/22 - 18:55
rateup10
ratedown1
پاسخ
comment من۸۵درصد معلولیت جسمی حرکتی هستم امسال حق پرستاریم قطع کردن به کی فریاد ببرم متاهلم دو تا دخترام دارن از گشنگی میمیرن این بی عدالتی را پیش چه کسی و نهادی فریاد بزنم؟؟؟؟؟
هاجر کشاورزی 1398/9/28 - 21:30
rateup5
ratedown1
پاسخ
comment سلام من فرزند یک انسان معلول هستم ودر دانشگاه های دولتی درس میخوانم ایا من به عنوان یک فرزند معلول نباید بابت ایاب و ذهاب خود هیچ گونه کمکی دریافت کنم دانشجویی که خودش معلول پدرش هزینه تحصیلش رو میده دانشجویی مثل من که پدرش معلول ذهنی است باید خرج تحصیلش رو از کجا بیاره خواهش میکنم برای فرزندان معلولان فکری کنید
محمد کشاورزی 1398/9/28 - 21:38
rateup1
ratedown2
پاسخ
comment سلام من فرزند یک معلول ذهنی هستم خواهرم به سختی در دانشگاه دولتی قبول شده است اما دولت به جای این که به یک فرزند معلول که داری استعداد های درخشانی است بودجه ای در نظر بگیرد حتی یک ریال هم به فرزندان معلولان که در مدارس یا دانشگاه ها تحصیل میکنند نمی دهدخواهشا برای فرزندان معلولان فکری بکنید‌ چون بچه هایی که خودشان معلولیت دارند پدرشان مخارج تحصیل ان هارا تعمین میکند ما که پدرمان دارای معلولیت ذهنی میباشد چه کار باید بکنیم
آرمان 1398/10/3 - 21:01
rateup4
ratedown1
پاسخ
comment سلام من معلول شدید هستم و40سال سن یک روز هم نتوانستم کار کنم حق نگهداری هم پرداخت نمیشه و حداقل حقوق طبق قانون،لطفا کا ی کنید
اکرم حسین بر 1398/10/4 - 12:25
rateup9
ratedown1
پاسخ
comment من از استان سیستان وبلوچستان شهرستان سراوان هستم چرابازرسان کشوری چرا نمیان تو شهرما تحقیق نمیکنن ک افراد پولدار تحت پوشش بهزیستی هستن ولی افراد فقیر نه همش پارتی بازی من خودم یک معلول ضایع نخاعی هستن فاکتور خرید یا مال دکتر کمک هزینه ازدواج و غیره هرچی میبرم پراداخت نمیکنن فقط بهانه شون اینه بودجه نیست ک 6/7سال گذشته ولی چیزی پرداخت نکردت برام خاتواده ام را تخت پوشش قرار نمیدن ...ولی پولدارها واونایی ک پارتی دارن تحت پوشش هستن باپارتی حتی کمک هزینه مسکن و چیزای دیگع بهشون میدن ولی واسه ما فقیزا نه بودجه هست ن هیچی کمک باز سازی خونه 6ساله کمک هزینه ازدواج نریختن مشکلات زیاده ک فقط واسه اونایی ک پارتی دارن و وضع مالی خوبی دارن بودجه فقط مال اونا هستش ولی مابدبخت بیجاره ها هیچی باید بریم تو قب
مهدی حدادی 1398/10/7 - 01:46
rateup3
ratedown1
پاسخ
comment چرا یه جهیزه ای کمک به من که چیزی ندارم نمیکنند که خانمم بخاطر نداریم درخواست طلاق داده
چنگیز 1398/10/7 - 01:49
rateup5
ratedown1
پاسخ
comment باسلام ،اینجانب با حقوق بازنشستی، و با اینکه مجردم. توانایی تهیه دارو های گران قیمت مادرم را که ۷ ساله بعلت بیماری آلزایمر زمینگیره، و زخم بستر و عفونت هم همیشه داره ندارم. در خواست وام دادم، به مادرم به علت کهولت سن و به خودم بعلت بازنشسته بودن ندادند، بنام براد و خواهرام گفتند، میدیم، که قبول نکردند، اولا خواهر و بدادرام به مادرشان کمک میکردند، مجبور نمیشدم به بهزیستی مراجعه کنم، دوما از من ناراحتند که چرا مواظب مادرم هستم و نمیذارم بمیره، تا از حرف مردم راحت بشند، چرا به مادرتان نمیرسید، استدعا دارم دستور فرمائید از طرف بهزیستی سلماس در این مورد همکاری لازم مبذول گردد. با تشکر،
خلیل اودک 1398/10/16 - 01:29
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment سلام .من ازقشرضعیف جامعه هستم خودم هم ازناحیه کمر درد شدید دارم دخترم معلول هستش شدید هستش معلولیت دخترم هشت سال دارد لطفا کمک ویاری کنید ک در سازمان بهزیستی محترم ثبت نام شوم ب خاطر ضعیف بودن درکارکردن کسی ب من کارنمیدهد چون بعد از شروع ب کار بعداز بیست دقیقه کمرم میگیرد اینجوری مراسرکارنمیبرند وسیله وزمین هیچی ندارم دخترمعلولم هم همیشه ب خاطرضعیف بودن نصف سال رادر بیمارستان علی ابادکتول بقیه العظم بستری میشود درهنگام مرزض شدن دخترمعلولم جورکردن پول بیمارستان کرایه ماشین برام سخت میشود لطفا یاریم کنید تادربهزیستی محترم کشور م ثبت نام شوم ممنون
ماه نور اربابی 1398/10/26 - 16:49
rateup3
ratedown1
پاسخ
comment سلام داری فرزندی معلول معلولیت خیلی شدید که واقعا مشکلی مالی داریم در تهیه پوشکش مشکل داریم بهزیستی کمک زیادی نمکنه پسرم ۱۱سالشه درخواست ویلچر کردیم هنوز بهش نمیدن برای جابجایش خیلی مشکل دارم لطفا رسیدگی کنید
طاهری 1398/11/8 - 19:55
rateup5
ratedown2
پاسخ
comment والا من سالهاست کارمند بهزیستی ام میبینم که ۷۰ درصد افراد تحت پوشش خیلی هم پولدار هستن کاش به فقرا ی حقیقی رسیدگی میشد
طاهری 1398/11/8 - 19:55
rateup3
ratedown2
پاسخ
comment والا من سالهاست کارمند بهزیستی ام میبینم که ۷۰ درصد افراد تحت پوشش خیلی هم پولدار هستن کاش به فقرا ی حقیقی رسیدگی میشد
سیدمعلول شدید 1398/11/9 - 04:45
rateup5
ratedown2
پاسخ
comment چیزی ندارم بگم فقط داروهام سر به فلک کشیده وگرونن در روز هزینه داروم ۲۰۰۰۰تومن میشه از کار افتاده هستم ومعلول جسمی حرکتی شدیدم کسی رو ندارم کمکم کنه بهزیستی هم کمک هزینه داروبهم نمیدن یه بچهدارم به خدادتودخرج داروهام موندم پول ندارم براش یه لراس گرم بخرم سالی یه بار رنگ گوشتو نمیبینیم اخه این چه عدالت هست که ما باید دردش رو بچشیم چرا خدا چرابریدم تشنج میشم روزی باید۷ عدد قرص لوبل خارجی مصرف کنم هم صبح ۳ونیم میخورم هم شب اخر شبم دوتا قرص رهشی به نام دپاکین کردنر 2تا میخورم حالا قرصهای اعصابو خوابو اینا بماند اخه با این اوضاع خراب مملکت میشه زندگی کرد کجا بریم دردمونو به کی بگیم خستم خسته شرمنده یه دونه دخترمم که مادرش فوت کرده بی مادر از ۳ سالگی دارم بزرگش میکنم بداد برسین تو رو قرآن من از ما
علی اصغر 1398/11/10 - 12:16
rateup2
ratedown1
پاسخ
comment سلام من یه کودک8ساله معلول جسمی حرکتی دارم زتدوی خیلی سختی دارم ازتهیه مای بیبی بگیرتاکاردرمانی وبی پولی ونداشتن خانه ونیش مردم توراخدابه فکرمعلولان بیشترباشیداخه ماهی172به چه دردمیخوردبااین اجاره های بالابخداگاهی حتی نان هم نداریم.
علی 1398/11/11 - 21:17
rateup3
ratedown1
پاسخ
comment باسلام من پسری 14ساله بامعلویت ذهنی شدید دارم نه یارانش اضاف شده نه سهام عدالت درست شده نه دفتر چه درمان دلره فقط مستمری ماهانه یکصدوهشت هزارو پانصد واریز میشه خوزستان ایذه
رضا 1398/11/13 - 23:51
rateup3
ratedown1
پاسخ
comment سلام ما دو برادر هستیم که دارای معلولیت بینایی هستیم ما مشکل مالی داریم ودر مدرسه نابینایان شبانه روزی درس می خوانیم خواهش من این است که حق معلولان دارای مشکل مالی هستند ضایع نکنید
رضا 1398/11/13 - 23:53
rateup2
ratedown1
پاسخ
comment سلام ما دو برادر هستیم که دارای معلولیت بینایی هستیم ما مشکل مالی داریم ودر مدرسه نابینایان شبانه روزی درس می خوانیم خواهش من این است که حق معلولان دارای مشکل مالی هستند ضایع نکنید
۰ 1398/11/15 - 20:07
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment چگونه با مسئولان رده بالا که واقعیت کار انجام بده برا معلولی ارتباطات یا شماره تماسیداشته باشیم از مرودشت
ناشناس 1398/11/15 - 20:13
rateup1
ratedown2
پاسخ
comment مدت هفده سال از فرزند ملول بسیار شدید با دست خالی پرستاری کردم حالا خودم دچار مشکل بیماری شدید شدم راهنمای کنید چکار کنم
رضا ابارشی 1398/11/21 - 20:27
rateup3
ratedown1
پاسخ
comment سلام علیک پنجاه سال سنه پسری هفت ساله دارم معلولیت جسمی حرکتی بسیار شدید مستمری برجی شد سه هزار تومان داره سه نفر هستیم حال شما بگین برای هزینه گفتار درمانی کار درمانی عمل چشم از کجا بیارم از شهر رفتم روستا حال چه کنم شما بگین
ناشناس 1398/12/1 - 01:18
rateup5
ratedown1
پاسخ
comment باسلام خدمت دوستان گرامی وهمدرد من معلول شدید هستم باپرداخت حق بیمه بصورت اختیاری ۲۴سال باز نشستگی پیش از موعد شامل معلولینی که اختیاری حق بیمه پرداخت می‌کنند نمی شود ماهی ۴۳۰هزارتومانبیمه ازمن می‌ستاند وهیچ فریاد رسی نیست که مارا یاری کند غیر از بستگان
ناشناس 1398/12/8 - 13:54
rateup4
ratedown1
پاسخ
comment من ی معلول هستم و دارای ۴ فرزند توی زاهدان کسی ک یک فرزند داشته باشه بهش مسکن میدن ولی خود معلول ک سرپرست هست بابد اجاره خونه هایی تا سقف ۸۰۰هزار تومن ب الان کلا بریدم با ۴ تا بچه از بس ک دنبال اجاره کردن این خوگه و اون خونه باشیم اابته گیر نمیاد مگر حاشیه شهر
عبدالحسین گودرزی 1398/12/11 - 18:23
rateup3
ratedown1
پاسخ
comment منم معلول ضایع نخاع هستم چرابرای من کمک هزینه معیشتی نمیدن
آرمان 1398/12/11 - 21:57
rateup2
ratedown2
پاسخ
comment با سلام،واریز کمک معیشتی معلولین شدید،آبان ماه ،روز بیستم انجام شد،و سه ماه بعد آن بهمن میباشد ،چرا عرض می کنید اسفند ماه سه ماه دوم است ،بخدا قسم کا درستی نیست ،من لنگ بلیط اتوبوس و لنگ قرص هام هستم ،نه تنها من همه ما معلولین در مضیغه ایم چرا این یک ماه رو ...
ناشناس 1398/12/12 - 01:06
rateup2
ratedown1
پاسخ
comment من کمک هزینه معیشتی دریافت نمی کنم چرا
زینب 1398/12/15 - 22:16
rateup2
ratedown1
پاسخ
comment سلام چرا مابقی معلولان ماهی 130هزلرتومان معیشتی میگیرن اما دختر ما ک معلول شدید هستش از این 130هزار تومان محروم هستش
زینب 1398/12/15 - 22:16
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment سلام چرا مابقی معلولان ماهی 130هزلرتومان معیشتی میگیرن اما دختر ما ک معلول شدید هستش از این 130هزار تومان محروم هستش
ناشناس 1398/12/16 - 23:06
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment سلام من س۳۴ سال سن دارم مجرد هستم از کودکی تشنج دارم هر روز بیهوش میشوم یه ریال هم‌ درآمد ندارم حقوق بهزیستی مو قطع کردن حالا چیکار کنم
طیبه رجنی 1398/12/17 - 09:37
rateup2
ratedown1
پاسخ
comment با سلام بنده نابینای مطلق هستم چرا کمک معیشتی برای من واریز نمی‌شود؟
جواد 1399/9/1 - 00:57
rateup0
ratedown1
comment اگه نابینا مطلقی چجوری پیام دادی عشقم
طیبه رجنی 1398/12/17 - 09:41
rateup2
ratedown1
پاسخ
comment با سلام بنده نابینای مطلق هستم چرا هزینه معیشتی برای من واریز نمی‌شود؟
کلثوم عبادی 1398/12/17 - 23:33
rateup2
ratedown1
پاسخ
comment چرا من ۳۶۰۰۰۰۰ هزار تومان کمک معیشتی ماده ۲۷ معولین کل کشور شاملم نمیشه معلولیت شدید جسمی حرکتی و مشکل نابیناییدارم
کلثوم عبادی 1398/12/17 - 23:35
rateup4
ratedown1
پاسخ
comment چرا من ۳۶۰۰۰۰۰ هزار تومان کمک معیشتی ماده ۲۷ معولین کل کشور شاملم نمیشه معلولیت شدید جسمی حرکتی و مشکل نابیناییدارم
حسینعلی 1398/12/28 - 12:13
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment معلول خیلی شدید.استان‌گلستان ازمددجویان شهرستان ازادشهر.چرابرای من معیشتی ماده ۲۷ تعلق نگرفته ماکه از روستاهای دور افتاده هستیم چرا انقدرناحقی میکنین فردای قیامت یقتون میچسبیم جوابگوم ما باشین ازحقمون نمیگذریم
ناصر 1399/1/2 - 04:07
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment سلام بنده از نظر بینایی معلولیت شدید دارم جناب دکتر قبادی دانا چرا گفته هاتون باعملکردتون ۳۶۰ درجه متفاوت هست واقعا شما خیلی زحمت میکشید واسه معلولین شکی نیست ولی متاسفانه مدیریت زیر دستتان خیلی ضعیف کار میکنند یا واقعا دارن سو استفاده میکنند الان به گفته شما که گفتید هر ۳ ماه یکبار مبلغ ۳۰۰ واریز میشه اگه قرار بر این هست که واسه معلولین شدید و خیلی شدید هست که پرداخت میکنید ما که ندیدیم من معلولیتم شدید هست نه من خیلی از ما هستن که حقشان داره ضضایع میشه چرا به حساب ما چیزی پرداخت نشده این پرداختی تو جیب کی میره از شما که به عنوان مدیر عامل سازمان هستید خواهشمندم که پیگیری کنید ما همه میدانند که معلول هستیم و تو این وضع امروز به یه هزار تومان محتاج هستیم لذا خواهشمند از شما جناب دکتر قبادی د
مریم کشاورز 1399/1/3 - 20:53
rateup4
ratedown3
پاسخ
comment مادر دختر معلول خیلی شدید هستم که حقوقش 50هزارتومان است ومن پوشاک میخرم 70 هزارتومان ایا منکه هفته یک پوشاک میخرم ازکجا بقیشه بیارم واقعا خیلی سخت از مسعولین تقضادارم رسیدگی کنند دخترم 18سال دارد تقا ضای ویلچرم کردم ولی هیچ جوابی نشنیدم
اصفهان 1399/1/7 - 07:01
rateup2
ratedown2
پاسخ
comment من و همسرم هر دو مددجو بهزیستی هستیم یه بچه دو ساله هم داریم. اسفند 98 نه عیدی نه مستمری و نه سبد کالا هیچی برامون واریز نشد الان هم که از کار خبری نیس ما چیکار کنیم؟؟؟؟
ناشناس 1399/1/7 - 07:08
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment با سلام . من و همسرم هر دو مددجو بهزیستی هستیم . یک بچه دو ساله هم داریم . اسفند که گذشت نه عیدی نه مستمری و نه سبد کالا هیچی دریافت نکردیم . الان هم که از کار خبری نیس خواهش میکنم رسیدگی کنید الان باید چیکار کنیم من خجالت میکشم پیش زن و بچه ام.
ناصر 1399/1/8 - 00:52
rateup3
ratedown1
پاسخ
comment سلام نگران نباشید فقط معلولین ضایع نخاعی از نظر دکتر قبادی دانا معلول به حساب می ایند ما ها دیگه معلول نیستیم حتی اگه معلولیتمان شدید و خیلی شدید باشه ‌و هیچ امتیازی شاملمان نمیشه کل ایتم ها رو ایشان حدف کرده تا بمیریم راحت بشن واسه پرداختی ضایع نخاعی ایشان فقط معلولین ویچر نشین رو میبینن نه ماها رو بنده از نظر چشم معلولیت شدید دارم قرار بود ۲۸ برج ۱۲ سال ۹۸ مبلغ ۲۵۰ واریز کنن که نشد به گفته خود شخص دکتر قبادی دانا گفته بود هر ۳ ماه یک بار مبلغ ۳۰۰ الی ۶۰۰ واریز میکمه به حساب معلولین شدید و خیلی شدید که ان هم واسه ما نبود اخه شما چرا اینقدر حق الناس میکنیین شما خودت بچه خودت یا خانواده خودت رو بزار جای ما بعد تصمیم بگیر دکتر جان نه عفط یه نمونه از معلولین رو در نظر بگیر
ناصر 1399/1/8 - 00:59
rateup1
ratedown3
پاسخ
comment جناب دکتر خواهشمندم استدعا میکنم اگه واقعا نمیتوانی شرایط معلولین رو درست کنی انصراف بده تا یکی دیگه بیا شاید خدا کرد ما معلولین دیگر هم دید وضعیت از این که هست بهتر شد بخدا انصراف دهید ما شما رو نمی خواهیم شما که همش وعده وعید میدهید به چه درد ما میخوورد ایا با این وعده وعید و حرف های شما ما بریم دکتر ما را وزیت میکند یا با حرف های شما می تونیم کرایه خانه بدهیم به صابخونه بگیم ریس سازمان قول داده هر ۳ ماه بکبار دروغین ۳۰۰ پرداخت کنه ما ریسبی میخوام که حرفش صحبتی که میکنه واسه همه معلولین شدید و خیلی شدید اجرا بشه اگه میتونید این کار رو اجرا کنید که هیچ در غیر اینصورت خواهشمندم استعفا دهید ممنون
نوری 1399/1/9 - 03:37
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment سلام بنده دارای 3 معلول شدید هستم چرا برای ما واریز نشده لطفا جواب بدین
علی 1399/1/9 - 03:42
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment سه نفر معلول شدید عضو یک خانواده همچین میلغی تا کنون واریز نشده لطفا راهنمای فرمایید
م 1399/1/9 - 03:49
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment سلام منم معلول ضایع نخاعی هستم چرا برای من واریز نشده است
بهرام 1399/1/9 - 04:27
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment بنده سرپرست خانواده و شامل پسر ی معلول جسمی و حرکتی شدید میباشم و حتی بخاطرش خدمه مدرسه محل بصورت انجمنی بودم و اختلا ف پیش اومده در خانواده به خاطر سرپرستی پسرم از کار بیکار شدم و دو معلول در یک خانه،حتی حق سرپرستی ایشون رو اصلا اداره نمیدن و یا تفرعه میرن و هیچ خدماتی اداده مربوطه از هر لحاظی بمان نمیدن و حتی درغ از یک ماسک و چه برسه خانوادگی در وهله اول همه الوده شدیم ودر بیمارستان و مطب پزشکی مخفیانه پیشگیری شدیم و بدونه اینگه اصلا درباره اش اطلاعی دادشته باشیم ،ولی چند روزه باز همون نمادها در تک تک مون که بیشتر از یک ماهه که قرنطینه خانگی هستیم ،بروز داده شد که الان دختر کوچیکم و پسر معلولم و خودم با عالایم مربوطه معلومه-الان نمیدونیم از ترس و حشت چکار کنیم؟حتی اختلاف خانوادگی دیگه به ا
حامد 1399/1/9 - 17:44
rateup2
ratedown2
پاسخ
comment با سلام من معلولیت جسمی حرکتی شدید هستم بخدا دو ماهه که نه مستمری و نه کارتی و... نمیدونم چیکار کنم؟ وقتی هم به ادارات مراجعه میکنم، میگن شما مستمری بگیر هستین و باید بهتون کارت صادر بشه، وقتی هم میام به شعبه خودم میگن صبر کن آخه تا کی؟ بخدا پول قرص و لوازم پزشکی رو ندارم، چیکار کنم؟پول نان رو ندارم، مستاجرم، پول ندارم فقیرم فقیر،،،، تو رو خدا کمکم کنین😢😢
بهرام 1399/1/10 - 03:02
rateup3
ratedown1
پاسخ
comment سلام-بتده خودم معلول بینایی چشم چپ رو دارم و همچنین چشم راستم دیگه جواب نمیده جهت مطالعه و کار و غیره،و همچنین پسر معلول13 ساله جسمی و حرکتی دارم که بخاطر نگهداری و احتلافات خانوادگی از کار بیکارشدم و هر چند خدمه انجمنی با6 و 7 سال سابقه بودم ؛ولی بارها با مراجعه به ادره جهت استخدام اصلا اهمیتی ندادن و همچنین درباره حق سرپرستی پسرم با انواع بهانه و دسبسر کردنم ،براش واریز نمیشع و حتی تا اینجا به مدرسه بردم همش مخفیانه و ترس از ادره و قطع مقدار واریزی که خرج تغذیع چند هفته مدرسه اش نمیشه و چه برسه به هزینه های سرسام آور رفت و آمدش و پوشش در انوع مختلف چهار فصل و همچنین بیماریش؛با اینکه چهار سر ائله دارم و در بهمن ماه ی سال گذشته از دختر کوجیکم تا کل خانوده همه مبتلا به ویروس شدیم که مستمری او
خدارحم 1399/1/10 - 11:52
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment سلام بازی از معلا شبا بانک نداشتن این دکدها1و2و3 روی کارتشون نماید و به چه بانکی میاد چطور آنها که پولش نماید باید چکار کن متشکر م من یک معلول هستم از زلزله بم
بهنام شفقت عنبران 1399/1/10 - 23:09
rateup2
ratedown1
پاسخ
comment سلام چرا برای معلولان هیچ فکر نمی کنید چون فکر میکنید انان معلولند عقلی هم ندارند هیچی از حق حقوق نمی فهمند برای همین هیجچ توجهی نباید به حقوق انان شود نه در جامه و نه در خوانواده اش به حق حقوق انان توجهی می شود با لباس پاره با جیب خالی نه فرشی نه گلیمی نه خانه ونه لانه مرغی نه سرویس بهداشتی نه غذای حسابی ونه ونه نه نه نه خدایا ازت تشکر می کنم که کرونا امده اولین قربانی منه معلول می شم چون پولی برای خرید لوازم بهداشتی ندارم
عسکری 1399/1/11 - 09:12
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment واقعا شرم کنید از این همه بی عدالتی فقط به عده قلیل کمک معیشتی میدین و هی میگن دادیم دادیم الکی میگین به معلولین شدید در صورتی که معلولین با شدت معلولیت و درآمد یکسان هست که یکی میگیره یکی نمیگیره واقعا یکم از اونطرف قضیه هم نگاه کنید، بگید به چندین میلیون نفر با معلولین شدید هم نمیدیم...!!!! ان شاالله امام زمان بیاد و عدالت واقعی رو اجرا کنه... و افراد نالایق به حساب اعمالشون بپردازن قبل از اینکه مچ اونا گرفته بشه
طیبه اورنگ از خراسان شمالی 1399/1/11 - 11:31
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment سلام بنده بامعلولیت شدیدجسمی حرکتی هستم سرپرستم نیزمعلول ذهنی اداره کردن زندگی خیلی برایم مشکل ساز هسته ازشمامسولین عزیز خواهش مندم رسیدگی بفرمایید قانون ماده ۲۷ و کمک معیشتی برای من خانوادم تعلق نگرفته
حمید 1399/1/12 - 07:18
rateup1
ratedown0
پاسخ
comment سلام.ااقای.قبادی.دانا.بنده.معلول.اعصاب.روان.شدید.دارای.چهار.فرزند.از.گرگان.چرا.به.ماکمک.هزینه.معشتیبه.نانمدهید.
آرمان یادگار 1399/1/12 - 16:11
rateup1
ratedown2
پاسخ
comment از طرف... آرمان معلول روانی مزمن‌ شدید وطبق کمیسیون پزشکی قانونی عملکردش در دوره جنون مسؤل اعمال و رفتار خود نمی باشد، این مقوله به دنبال خود کنترل نام‌برده را بدنبال دارد که با پرداخت حق نگهداری وپرستار از این موضوع مهم آرامش خاطر داریم وحقوق پایه را هم آن شا الله برای خرج و مخارج دارو بیمارستان و کلی اوست. لطفا کمک ومساغدت به او وامثال آرمان عین ثواب است. ممنونم پدر آرمان
ناشناس 1399/1/14 - 03:14
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment باسلام وخسته نباشیدمن معلول شدیدحرکت وجسمی ازاستان گلستان شهرستان کلاله هستم که معلولیت نوددرصدی هستم که نه میتونم دستم وپایم راتکان بدم الان چندین ساله درخواست ویلچربرقی کردم اماکوگوش شنوامیگن ویلچرساده میتونیم بدیم برای ویلچرساده قدرت بدنی میخوادکه من ندارم من که قدرت خریدویلچربرقی ندارم بایدخانه نشین باشم پس چطورامرارمعاش کنم لطفابخاطرخداکمکم کنیدتامنم بیرون راببینم الان درست یک ساله بیرون خانه ندیدم بچه کوچیک نیستم که منوبغل کنن ببرن بیرون چهل سال سن دارم که یه همسرخوب هستم که خداوندیارویاورش باشه که ازمن نگهداری میکنه روزگارم به سختی میگذره ولی بااین حال حرفی نمیزنه لطفاکمکم کنیدثواب جمع کردن حتمابه مکه رفتن نیست کمک امسال من دیگرمعلولین بالاترین جاپیش خداوندداره
عبدالحسین شاهین 1399/1/14 - 18:58
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment باعرض سلام بنده دچارمعلولیت شدیدازناحیه مغزواعصاب می باشم که متاسفانه دربندرریگ یکی از شهرهای استان بوشهرهیچ گونه رسیدگی نسبت به دارووحدودایکسال ونیم می باشدکه ازلحاظ سبدکالا هیچ نوع کمکی به مانکرده اند ازشماتقاضامندم نسبت به این مسئله رسیدگی نماییدمتشکرم
طیبه اورنگ از خراسان شمالی 1399/1/15 - 09:50
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment سلام خسته نباشید چراقانون ۲۷ برای من و پدرم اجرا نمیشه معلول شدیدهستم
عبدالحسین شاهین 1399/1/15 - 09:51
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment باعرض سلام ازبندرریگ مزاحم میشم استان بوشهربنده دچاربیماری صرع وتشنج شدیدمی باشم ودارای کارت معلولیت شدیدهستم وتقریباحدودیکسال ونیم می باشدکه هیچ گونه نه ازلحاظ سبدکالاونه ازلحاظ یارانه ای به بنده کمکی کرده اندوازشماتقاضامندم نسبت به این مسئله رسیدگی فرمایی متشکرم
محمدهادی 1399/1/21 - 01:06
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment سلام ناشنوا هستم پول کمک ناراحت هستم
حسین 1399/1/23 - 05:28
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment چقدر دروغ تو رو خدا بس کنین یا یه دفه بگین کمک نمیکنیم یا وقتی میگید عمل کنین خدایا این چه عذابیه آخه
داوود مومنی تبار 1399/1/24 - 16:47
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment سلام من یک جوان ۲۶ ساله هستم که از ساختمان ۳ طبقه سقوط کردم شکستگی و خورد شدن استخوان ها پا و لگن و مهره های کمرم باعث ضایعه نخاعی در مهره ال ۳ شد نخاعیم رو له کرد بنده ۸ ساله سر تخت هستم و با زخم بسترهای که دارم درد و رنج سختی رو میکشم .خانواده ام خیلی فقیر ودر شرایط بدی هستند بخاطر شرایط خانواده متاسفانه جا و مکانی ندارم که بروم درحال حاضر در خانه سالمندان نگهداری میشوم که از شما خیرین گرامی خواهش میکنم رسیدگی کنید به من سر بزنید و خودتون وضعیت من رو از نزدیک ببینید لطفا. هزینه های زیادی جهت عمل ستون فقرات لگن و زخم بسترهایم دارم که کمک شما مسولین وخیرین رو میطلبه
سیدمجیدسیدنژاد 1399/1/25 - 23:22
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment معلول ذهنی هستم ودست راستم کار نمیکنه مدارهای من دزذیده شده بود که به اسمم کارت حساب جاری واکردن که محگوم شدن آلان زندان هستن بخاطر آن حسابحساب منو سازمان قطع کرده که تو درآمد داری
مسود 1399/1/28 - 09:23
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment سلام من اهواز چرابهزیستی برای من معلول شدید بسته معیشتی واریز نمیکند وحتی عیدی هم برایم واریز نکرد اجاره نشین هستم داری زن ودو فرزند میباشم خواهشمندم رسیدگی کنید
فاطمه علیزاده 1399/2/1 - 23:46
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment باسلام تقاضا آرم ازرییس بهزیستی بپرسین چرا به افراد معلول نخاعی شدید که جابجایی خیلی مشگل دارن ویلچر برقی نمی‌دهند که اینقدر اذیت نشون بتوان حداقل بعضی کارهای خود راانجام دهند ممنون
الناز 1399/2/6 - 23:16
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment بخدا خیلی از افرادی که تحت پوشش هستند معلول نیستند.و دارند حق معلولین واقعی را میخورند
الناز 1399/2/6 - 23:21
rateup3
ratedown1
پاسخ
comment درصد معلولیت افراد هیچ ربطی به معلولیتشان ندارد.به دکتری که میروند و پرونده ای که تشکیل میدهند دارد.باور نمیکنید
ناشناس 1399/2/9 - 02:25
rateup1
ratedown2
پاسخ
comment همش دروغه قول الکی به معلولان میدن من شوهرم معلول شدیده یه بارم بسته حمایتی ندادن وعده الکی زیاد میدن یا نگین یا رو حرفتون باشید بدین همین یارانه کرونا به هر خانواده ۲۰۰ میدادین بهتر بود تا اینکه یکی پولداره میگیره یکی به نون شبش محتاج نمیگیره مردمو گول نزنید جواب داره جای خدا
طیبه خرم پور 1399/2/15 - 06:02
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment با سلام خدمت مسئولین لطفا ب داد ما برسید ن بسته معیشتی رسیده ب دست ما ن کمکی ن هیچ چیزی.من میخواهم ازدواج کنم و پولی برای خرید جهیزیه نداریم واقعا شرایط بدی دارم تو ب هر چیزی ک میپرستید ب من کمک کنید ...
آرمان معلول شدید وبیمار ناتوان وصعب العلاج 1399/2/22 - 02:56
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment سلام لطفا نظرم را بیشتر دوست دارم مسولان بشنوند مده 27 حرفی از سه ماه یکبار نزده وحرفی از معلولان ضایع نخاعی فقط نکرده پس قبل از تفههم قانون توسط صاحبانش اجرا فرمایید، ضمنا از طرف آرمان وخانوادهاش... حق نگهداری او باعث حل شدن 80 درصد مشکلات درست کرده او می آید و مهم به‌یک روانی دارای جنون با رفت وآمد افرادی که سواستفاده از معصومیتش کردند چرا وام خود اشتغالی دا ه وچرا آنهم در اوج کرونا من وخانواده که حقبیتالمال را خواهیم داد ولی آیا یک مجنون ا واری با آمال غیر ارادی حکم پزشک قانونی وام خود اشتغالی را چه می‌کند، مساعدت کنید عزیزان دردسر کم نیست
امید 1399/2/22 - 14:48
rateup0
ratedown2
پاسخ
comment من ضایع نخاعی خیلی شدیدهستم زخم بسترشدیددارم که هفته ای 200هزارتومان باکمک خواهروبرادرهزینه لوازم بهداشتی میدهم بخداقسم دیگر خجالت میکشم ازاینکه زنم پرستاری منومیکندوازبچه ام که پولی ندارم؟؟؟؟میگویندبسته معیشتی به مددجویان بهزیستی پرداخت کردیم قصدتوهین وناسزابه هیچ کسی ندارم تورابخدابگذاری این پیام من ارسال شودمن میخوام ازریاسته محترمه بهزیستی جناب قبادی دانابپرسم آیابنده مریضی صعبل الاج وخاص وازمعلولینه خیلی شدیدنیستم چرابسته حمایتی به من بااین شرایطی که خدمتتان عرض کردم نمیدهندومیگویندمابه معلولین ضایع نخاعی شدیدوخیلی شدیدزیرپوشش بهزیستی میرسیم آقای قبادی داناگفتم که بررسی کنیدکه خدای نکرده کسی گلایه نکندیی جای کارمیلنگت بنده باهوشیاریه کامل وعقله سلیم میگویم هیچ یک ازاین کمکهای به من وام
رضاقاسمی نژادخبیصی 1399/3/2 - 06:46
rateup5
ratedown1
پاسخ
comment من معلول شدیدهستم مستمری من راکی بهم میدین باتشکر
عاطفه 1399/3/9 - 14:53
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment سلام وخسته نباشی عزیزان مخترم من وتو دوتا بچم که تخت پوشش بهزیستی هستیم یک هر کدوم جداگانه پرونده دارن ب یک بچم هیچ کمکی نمیکن وبرای من یک بچم یک108هزار واریز میکن
قادر فرجی 1399/3/10 - 14:20
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment چرا دولت بسته های حمایتی را به پولدارها میدهد من که سرپرست خانواده ۴نفری هستم مددجوی بهزیستی هستم چرا به بفکر ماها نیست مستاجر هستیم ماهانه ۵۰۰ هزار تومان درآمد نداریم فقط ۴۰۰تومان اجاره خونه میدم چکار کنم
ناشناس 1399/3/12 - 13:52
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment چرا کمک نمیکنن فقط وعده میدهند بچه من معلولیت شدید داره و دو ماه بهش کمک معیشتی نریختن چرا فرق میزارن
نازنین اودک ازعلی ابادکتول 1399/3/19 - 02:46
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment دختر۹ساله معلولیت شدید جسمی وحرکتی چراب ماکمک نمیشه توانباری پدرم ساکن هستم خونه ندارم ۴۱سال سن دارم کمردردشدید درامدم ببسیارکم است لطفارسیدگی کنید خلیل اودک پدرنازنین معلول شدید
ابوطالب کاکولوند 1399/3/22 - 01:17
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment چرا به من وهمسرم که هردو نفر معلولیت شدید داریم دزمان کرونا معیشتی ندادن چرا چندسال دنبال مسکن دو معلولین هستیم اما کسی کاری برای ما انجام نمیده
سلام من پسری ۳۴ساله دارم با۱۶۵۰۰تومانومستمری وسهام عدالت درهرسال ۶۳ تومان ونه دفترچه درمانی داردمعلولیت ذهنی دارد حداقل یارنه اشن اضاف کنید دفتر چه درمانی بدین 1399/3/27 - 09:35
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment ازداراب ممنون میشوم پیگیری کنیددفتر چه درمان ندارد سهام عدلتش ۶۳تومان بحسابش ریختن من خودم پرستاریش میکنم اعصاب هم نداره همه چی خورد میکنه برای وخواهرهاش میزنه درمشه میره باید بگردیم دنبالش تا پیداش کنم تورا به خدا کمکم کنید
سلام من پسری ۳۴ساله دارم با۱۶۵۰۰تومانومستمری وسهام عدالت درهرسال ۶۳ تومان ونه دفترچه درمانی داردمعلولیت ذهنی دارد حداقل یارنه اشن اضاف کنید دفتر چه درمانی بدین 1399/3/27 - 09:38
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment ازداراب ممنون میشوم پیگیری کنیددفتر چه درمان ندارد سهام عدلتش ۶۳تومان بحسابش ریختن من خودم پرستاریش میکنم اعصاب هم نداره همه چی خورد میکنه برای وخواهرهاش میزنه درمشه میره باید بگردیم دنبالش تا پیداش کنم تورا به خدا کمکم کنید
مرجان مرادی 1399/3/27 - 13:20
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment سلام من دختری 29ساله هستم دارای معلولیت شدید پرونده من جامعه معلولین بندر عباس است چرا حق پرستاری به من نمیدن چرا به ضایع نخاعی میدن
نازنین معلول جسمی حرکتی 1399/3/30 - 05:37
rateup0
ratedown3
پاسخ
comment معلول نازنین اودک هستم واریزی ۳۶۰ هزارتا۴۸۰هزارتومان سه ماه یکبار کی انجام واریزمیشه کسی خبرنداره چشم ب راهش موندیم
فاطمه 1399/4/13 - 20:07
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment سلام شما اگر از خدا می‌ترسید به وعده معلولین شدید رسیدگی کنید دران دنیا جواب گوبایدباشیدهزاران میلییارداختلاس میکنن شما چیزی حق معلولین است نمیدهیدشما رابه امام حسین ع کمک کنید
فرهاد 1399/4/19 - 14:05
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment معلول خیلی شدید جسمی حرکتی هستم.دیگه هیچ چیز نداریم و از بی پولی داروهام رو هم قط کردم پدر و مادرم دیگه ندارن.صاحبخونه هم مثله سگ میخواد مارو بندازه بیرون ماهی ۵۰ تومان بهزیستی حقوق میده..به مرگ راضیم
روح الله 1399/4/21 - 23:17
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام وقت بخیر خدمت عزیزان و دوستان قرار بود هر سه ماه یک بار اونم با مشخص شدن روز دهم ماه کمک حمایتی سه ماه واریز بشه الان دقیقا 11 روز میگذره ولی ازش خبری نیست ، کسی هم جواب گو نیست . احتمالا داره دزدی میشه خدا به داد ما بیچاره ها برسه ، خدایش اگه دولت اینه مرگ با این وضعیت برای ما بهتره اینم شد زندگی
ناشناس 1399/4/24 - 14:56
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام من که هم شنوایی وهم بینایی و پیوندی کلیه معلول هستم چرا ماده ۲۷ مشمول من نشده لطفا رسیدگی کنید
زهرا غفاری مفرد 1399/4/26 - 09:00
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment با سلام وخسته نباشید بنده دختر ۱۰ ساله با معلولیت خیلی شدید جسمی وذهنی دارم از شهرکرد ولی قانون ماده ۲۷ به او تعلق نگرفته اگر امکان دارد رسیدگی کنید منتظر جواب هستیم مستاجر بوده وهمسرم کارگر فلکه می باشد وهم اکنون بیکار
آرمان یادگار 1399/4/28 - 00:30
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment سلام سه بار از ابتدا واریز شده این اعمال ماده 27 تما ایفند مذه تا امروز دریافتی نداشتیم و مدد کارجالب من حتط خبر از این قانون نداره یا خودش رو به ندانستن میزنه... .ممنونیم
آرمان یادگار 1399/4/28 - 23:21
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment اگر قانون حمایت از معلولین ماده 27 که سه تا سه ماه به ارمان واریز شد اما چهار تا پنج ماهه که خبر نیست اگر قطع کرده باسید کلا پرونده معلول روانی مزمن شدید وتحت کنترل ونانوانرا با... از بهزیستی پس خواهیم گرفت... ه
آرمان یادگار 1399/4/28 - 23:27
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment صمنا ارمان معلول شدید روانی مزمن ودارای جنون ادواری که پ سکی قانونی عملکرد‌ را در اختزارس نمیداند حالا حق او را ندهبد تا ن‌کل او از وزمرگی به اجتماعي هم مشکلات ج ده شد عریز جان مسؤل محترم مساعدت فرمایید
سلمان دولتی 1399/4/29 - 13:55
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام من یک معلول ناشنوا شدید هیستم اهل جنوب کرمان ولی هنوز پشت نوبت هستم هیچ مستمری دریافت نمیکنم تو را خدا من.را مستمری بدهید خیلی مشکل دارم
محمد الیاس سارانی 1399/4/29 - 15:09
rateup1
ratedown0
پاسخ
comment من چراحق پرستاری ندارم نابیناهستم فلج ازگردن پا دست وهیدوسفال ایاحق من نیست
ناشناس 1399/5/9 - 14:51
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام چراکمک معیشت معلولان قط کردین اخه با این همه گرانی سختی چه بایدکرد توراخدایه فکری ب حالشون کنید
ناشناس 1399/5/9 - 15:08
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام وخسته نباش اقای محترم قبادی توراخداتورابه بچه هات قسم خودت بفکرمعلولان باش یه گمک ب حالشون کنید اخه این خیلب زندگی کردنسون سخته خیلی خیلی کمک میخوان توراخداتویه فکری به این معلولان حرکتی جسمی شدیدی بکنیداخه خیلی چیزنیازدارن حقوقسون زیادکنیدکمک معیشت تیشون زیادکنیداخه اون خیلی چیزنیازدارن دارکردنشون سخته بخداشمایه کمکی کنیدتورابه خداقسمتون میدیم
حسبن برخورداری 1399/5/13 - 21:42
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام خبرشماخیلی خوبه ولی درصورت اعمال من بامعلویت شدید متاهل سرپرست زن ودوتا بچه ازاردیبهشت 1393جامانده ازثبت نام یارانه هستم ویارانم روقطع کردن وهیچ حمایتی به غیر ازهمون مستمری وافزایش یارانه ای که از سال 1396تصویب کردن یک ریال اضافه نشده الآن بخاطر نداشتن حساب یارانه دربانک مرکزی سازمان کارورفاه اجتماعی هم یارانه بنزین بهم ندادن واین شرایط تورم حقوق سه سال پیش 1396برابر با150 دلار بوده امسال 1399برابربا18دلار ونه آقای قبادی دانا وآقای محمد شریعتمداری ونه رئیس کمیته امداد رئیس جمهور هیچ اقدامی نمیکنن درصورتی که بارهاازشون درخواست کردیم
پدر معلول با معلولیت شدید 1399/5/25 - 19:12
rateup0
ratedown1
پاسخ
comment کجا به معلولین شدید کمک هزینه معیشتی پرداخت میکنن یکبار واریز کردن وتمام
مهدی کچرانلوی 1399/5/26 - 03:16
rateup1
ratedown0
پاسخ
comment با عرض سلام وخسته نباشید به اقای مدیرکل محترم بهزیستی خراسان شمالی بجنورد اینجانب مهدی کچرانلوی معلولیت جسمی حرکتی خیلی شدید هستم که دانشجوی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه اشراق بودم به دلیل نداشتن وضع مالی دانشگاه ترک کردم والان نه بهم کمک معیشتی شدید دادن ونه یارانه کورنا ندادن وضعیت زندگیم خیلی بد هست پیش مددجوخودم میرم می گوید عتبارنیامده وقادربه کارکردن هم نیستم من وخانواده ام باید چطور زندگی کنم شما خودتان یه کاری انجام بدید ممنون میشم اقای مدیرکل محترم بهزیستی خواهش میکنم به درخواست ماهاهم توجهی انجام بدید خیلی توشرایط سختی هستم
سید محسن رمضانی از خراسان جنوبی شهرستان بیرجند 1399/6/1 - 19:57
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment با سلام و عرض ادب فرزند مریض دارم که دست چپش معلول است و انگشتان هر دوپایش حرکت نمی کند ما را به کمیسیون فرستادند و جوابش آمده الان مدت یکسال است که ازاین موضوع می گذرد هنوز هیچ خبری نشده است بنده حقیر فردی کارگرهستم فرزندم از سال ۸۹ دچار مریض سخت شده است باید تا کی صبر کنم از شما مقام مسئول عاجزانه تقاضا دارم در حق خانواده سادات و فرزندم مساعدت لازم مبذول فرمائید خداوند
اسماعیلی 1399/6/14 - 12:49
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام من پسرم۹سالشه معلولیت شدیدداره الان۵ماه کمک معشتی واریزنشده چرا پس لطفاپی گیری کنیدبویین استان اصفهان
اسما جامی 1399/6/16 - 12:06
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام اول تشکر از اون دستi کارکنان سازمان بهزیستی که با جان و دل کارشونو انجام میدهند. میخوام به مسوولان محترم سازمان بگم هزینه تحصیل عده زیادی از معلولین در دانشگاههای غیر دولتی پرداخت میشه ولی به کسانی که دانشگاه دولتی قبول میشن چراهیچ کمکی نمیشه؟ یعنی کسی که تلاش بیشتری کرده و سختی بیشتری به خودش داده در خور هیچ تشویقی نیست؟ من یک معلول شدید حرکتی هستم که در مقطع دکترا دانشگاه دولتی پذیرفته شدم. اولا من به علت بیماری پیش رونده ژنتیکی باید کاردرمانی مداوم انجام بدم که حدود 2ساله همون 20 درصدناچیز رو هم سازمان پرداخت نکرده و چند ماهه کاردمانی نرفتم. بعد از اون برای معلول شدید همین هزینه رفت و آمد و خوابگاه هم واقعا تامینش سخته بسیاری از معابر شهری مناسب نیست و وسایل نقلیه عمومی دربعضی شرا
ناشناس 1399/6/20 - 23:49
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment چرامسوالان برامون کاری نمیکینن دباره ابن بیماری کوراناهم مارا بخطرانداخت بابا ی فکری کننین کمکون کنیدتوراب خداقسمتون میدم مامعلولان توانی هیچ یانداریم
ناشناس 1399/6/21 - 16:31
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام من دخترم شش سالش بیماری زیادی دار ناشنوا هست چشمش مورد دارراه نمیره پروتعین دفع نمی کنه پیش فعالی شدید داره ادرار و مدفوع نمیدونه چیه خدا تو این زمونه به داد همه برسه به داد من مادر هم همین طور خودم هم مریض شدم
ناشناس 1399/6/21 - 16:33
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment لطفا مای بی بی رو برای معلولین رایگان کنید لطفا لطفا گرونه نمی شه بخریم فقط ماهی چهارصد هزار پول داروهای دخترم
ناشناس 1399/6/24 - 23:14
rateup1
ratedown0
پاسخ
comment سلام من یه دختر 14ساله دارم معلولیت ذهنی شدید داره کمک معیشت 3ماهه بهش ندادن لطفا راهنمای کنید
مریم 1399/7/3 - 09:37
rateup2
ratedown0
پاسخ
comment باسلام بنده معلول شدید زن سرپرست خانوارم بیماری خاص دارم،یک ریال ازین پولها برامن ریخته نشده،ی واحد ۵۰متری بامرارت سال ۹۴ بهم دادن ۵میلیون خدامیدونه ازکجاها. روانداختم نمتونم قسط بدم بانک هروز پیام تهدید میفرسته خونت حراج میشه من کرمانشاه هستم ،بهزیستی بمن گفت بفروش براخودت بما ربط نداره بجان امام حسین ،که نگذره ازگناهکارتونن بترس ازظلم به کسی که جز خدا پشتئبانی ندارهههه
باقر سفرکن لیقوان متولد ۱۳۵۹:6:2ش ملی1374727075 1399/7/28 - 14:39
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام علیکم حاج آقای قبادی دانا رئیس کل بهزیستی حاج آقا چرا ما با چه جو ر نامه دادم ۸ماه هنوز جوابی ندادید چرا منهازیاد که نه آمار هستیم مگراستان آذربایجان شرقی تبریز روستایی لیقوان چرا ما نه یارانه ‌ دولتی ونه یارانه معیشتی ‌نه حق پرستاری چرا تهران اولویت هست پس کی به فکر ما هستند بدهی داریم به مغازه ها آذوقه ندیدیم بدهی ۲۵۰۰۰۰۰تومان بدهی نمی دهند پس چرا جای تم سلام علیکم حاج آقا قبادی دانا رئیس کل سازمان بهزیستی استان چرا ما نه آذوقه ندادن وچرا یارانه نقدی و یارانه معیشتی وحق پرستاری چرا نمی‌دهم مگر ما آدم نیستیم توخدا ما دو معلول من شدید برادرم هیچ درآمدی ندارم کل بدهی به مغازه ها 2500000تومان میلیون واذوقه نداریم تو را قسم دادم مشکل ما را حل ۲۲۰بار نامه یا. گوگل مشکلات ما را الان قبض ر
مادر یه بچه معلول 1399/8/21 - 18:04
rateup1
ratedown0
پاسخ
comment سلام خسته نباشین دختر من۱۱ سالشه ومعلول شدید توفروردین کمک معیشتی ۳۶۰ تومن واریز کردن وگفتن هرسه ماه واریز میشه ولی کو ازعید تاالان ۷ماه گذشت چرا الکی میگین سرکیو دارین گول میزنین بترسین از خدا
حسن مریم سجاد سه نفر معلول چگینی از اراک خنداب روستای حسینیه 1399/8/24 - 13:46
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment بخدا مستمری که میدن کفاف زندگیمون رو نمیده آخه باماهی 180تومن میشه زندگی کرد آقای قبادی خواهش میکنم مستمری رو افزایش بدهید شما سالی ده هزار افزایش میدهید آخه ده تومان دیگه چی بگم
محمدسهوی 1399/9/1 - 22:13
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام محمدسهوی هستم من معلول هستم اختیاج کمک دارم ازدرخواست نوشتن هسته شدیم شماره خساب معلولیت بانک رفامحمدسهوی ما3برادرمعلول هستیم خانه ثبت نام کردیم خبری نیست وام 50 ملیونی ثبت نام کردم پروانه کسب به اسم خودم دارم پرونده تشکیل دادم تهویل دادم هنوز خبری ازوام نیست کارت معلفی کارت معلولیت هم دارم خبری نا ازکمک کردن نه ازوام نه ازخانه هم پرونده تشکیل دادم خبری نیست شمارابه خداپگیرباشید محمدسهوی هستم از3برادرمعلول یکی ماراهم کمک بکنید ممنونم نی شم
اکرم فتاحی میلاسی 1399/9/27 - 04:26
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment شوهرم عنایت فتاحی میلاسی باکارت معلولیت شدید اسکیزوفرنی مزمن ومستمری بگیر بهزیستی استان اصفهان شهر فولادشهر هستند خودم زن سرپرست خانواده و قیم قانونی اون هستم. ۳۵سالشه وسه بچه خردسال دارم. کد ملی معلول شدید است. الان سه ماه است که هیچ مبلغ بابت این ماده وپرستاری یا هر عنوان ریالی برایم نریختن. استعلام خود بهزیستی جزوه دهک های پایین بودیم. شمارو بخدا قسم لطفا پیگیری شود. مستاجر. بی کسی وفقیری وعیال بارومعلول. تومور مغزی بدخیم. در نهایت فقر. هیچ جا هیچ وامی. تسهیلات بانکی. موردی. مسکن. امتیازی. استفاده. بهره مندنشدیم. در برابر قرآن قسم تان میدم مجدانه قاطع بانتجه عملی شدن واقعی نجاتمون دهید. بااحرازمدارک مستند به کل اولویت های داریم. مستمر بنام خودم است
احمد بابالو 1399/10/16 - 17:29
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام تورو خدا بیشتر به فکر معلولین شدید و خیلی شدید باشید زندگی فلاکت باری از لحاظ مالی داریم
مهنازرستمی غیاثوند 1399/11/14 - 01:29
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment چرا معیشت برای من که معلولییت شدید دارم واریز نمیشه تنهادر آمدمون یارانه ومستمری ناچیز زیر ۲۰۰ هزارتومن بهزیستی هست
ناشناس 1399/12/1 - 06:59
rateup1
ratedown0
پاسخ
comment چراحق پرستاری معلولان خیلی شدیدپرداخت نمی شود
ناشناس 1400/2/28 - 06:44
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment من یک دختر معلول جسمی ذهنی شدید دارم میشه گفت مثل یک تکه گوشت رو تخت افتاده نه سهام عدالتی بهمون دادن الان 14 سالشه نه هیچ کمکی از طرف بهزیستی میشه روز به روز وضعش وخیم تر میشه شما خدا فقط یک سر بیاین از نزدیک ببینیدش اگه از وخامت این بچه گریتون نگرفت شما رو خدا کمکم کنید بچم جلوم داره زره زره آب میشه.
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *