شناسه خبر: 17711 منتشر شده در مورخ: 1398/4/11 ساعت: 10:55 گروه: اجتماعی  
بوستان ویژه معلولان در شیروان ایجاد شد

بوستان ویژه معلولان در شیروان ایجاد شد

شهردار شیروان گفت: بوستان ویژه معلولان در این شهر ۵۷ هزار نفری خراسان شمالی ایجاد شد که با بهره برداری از آن، تردد معلولان راحت انجام می شود.

به گزارش ایران سپید شاهرخ شاهرخی روز دوشنبه اظهار داشت: بوستان شهید صیاد شیرازی در گستره پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع است که ۲ هزار متر مربع آن برای معلولان اختصاص یافته است.

شهردار شیروان بیان اینکه وسایل بازی، آلاچیق و امکانات این پارک به نحو استاندارد با امکانات ویژه معلولان خواهد بود گفت: برخورداری از امکانات و شرایط روز جامعه حق طبیعی همه مردم است و یکی از نیازهایی که در این شهر داشتن آن ضروری بود وجود بوستانی مخصوص معلولان است.

شاهرخی افزود با توجه به اینکه این پارک در راستای ارائه خدمات به معلولان در نظر گرفته شده است امیدواریم با همکاری ادارات نیز این شرایط بهتر ایجاد شود تا معلولان به راحتی بتوانند از خدمات استفاده کنند که این موارد در کمیته مناسب‌سازی فضاهای شهری پیگیری خواهد شد.

مجموع معلولان تحت پوشش بهزیستی شیروان، سه هزار و ۷۰۲ نفر است که از این تعداد ۴۷۱ نفر دچار اختلالات بینایی، ۱۹ نفر صوت و گفتار، ۹۰۵ نفر ذهنی، ۴۲۶ نفر شنوایی، یکهزار و ۴۷۰ نفر معلولان ذهنی و جسمی و ۵۱۱ نفر دچار اختلالات روانی هستند./ ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *