شناسه خبر: 11194 منتشر شده در مورخ: 1396/2/11 ساعت: 09:46 گروه: ورزشی  
هئیت ورزشی نابینایان به استعدادیابی و جوان گرایی توجه ویژه دارد

هئیت ورزشی نابینایان به استعدادیابی و جوان گرایی توجه ویژه دارد

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان زنجان به استعدادیابی، جوان گرایی و تربیت ورزشکاران مستعد و توانمند توجه ویژه دارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر محمد محمدی قیداری با بیان اینکه ۸۶ ملیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه کرد بهزیستی  در سال گذشته برای معلولان بوده است، افزود: امکانات بهزیستی محدود است اما با این وجود در حد وسع و توان از ورزش نابینایان و کم بینایان حمایت می کند و هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان زنجان به استعدادیابی، جوان گرایی و تربیت ورزشکاران مستعد و توانمند توجه وافر دارد و برای رشد، توسعه و شکوفایی رشته های قهرمانی این هیات تلاش جدی می کند.

وی ورزش نابینایان را ورزشی خاص عنوان کرد و گفت: هیات ورزش ها نابینایان و کم بینایان، یک ورزش تخصصی نمی باشد بلکه چند رشته مشترک و بین رشته ای است و هر فرد معلول برای ورزش کردن چند برابر افراد سالم باید هزینه کند تا یک ورزش همگانی را انجام دهد.

محمدی قیداری استراتژیک  اداره کل بهزیستی  استان زنجان در ورزش ها نابینایان و کم بینایان را توانمند سازی افراد و تسکین سلامتی  در میادین سالن ها ورزشی می باشد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان مبلغ واریزی در سال  ۹۶ به هیات ورزش ها نابینایان و کم بینایان استان زنجان را ۲۲ میلیون تومان دانست و افزود:۱۰ میلیون توان فدراسیون ورزش ها نابینایان و کم بینایان و ۱۲ میلیون تومان نیز اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در سال ۹۵ کمک کرده اند

محمدی قیداری هزینه کرد ورزشی در سال ۹۵ را ۸۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت:۶۴ میلیون تومان نیز  هزینه ها ی است که از طرف اداره کل بهزیستی استان زنجان پرداخته شده است.

وی در ادامه به تشریح  کار ها انجام شده در سال ۹۵ پرداخت و ادامه داد:در بخش فرهنگی شطرنج ۲۰ میلیون ریال و ۷۲ میلیون ریال به مربیان و ۳۸۰ میلیون ریال برای ایاب و ذهاب و ۷۰ میلیون ریال فعالیت ها فرهنگی تعلق گرفت است که جمعا ۸۶ میلیون تومان بوده است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از آماده سازی تیم فوتبال نابینایان در استان زنجان در چند ماه آینده خبر داد و گفت: هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان زنجان به استعدادیابی، جوان گرایی و تربیت ورزشکاران مستعد و توانمند توجه وافر دارد و برای رشد، توسعه و شکوفایی رشته های قهرمانی این هیئت تلاش جدی می کند.

محمدی قیداری از برگزار شدن ۱۸ مسابقه در سال ۹۵ خبر دادو گفت: یکی از کار های اساسی اداره کل بهزیستی استان زنجان جوان گرایی است و آمادگی مهیا کردن سخت افزار ها ورزش یاری معلولان در سطح استان زنجان هستیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *