کد خبر: 17726
قائم‌مقام شبکه نسیم: الزام سلبریتی بودن، ملاک اجرای درست نیست/ «کتاب‌باز» جدید تابستان می‌آید
علی‌اکبر کاظمی‌با اشاره به اضافه شدن سری جدید برنامه «کتاب‌باز»، گفت: الزام سلبریتی بودن، ملاک اجرای درست نیست و هدف شبکه نسیم جذب مخاطب است.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ علی اکبر کاظمی قائم مقام شبکه نسیم با حضور در برنامه «به خانه بر می‌گردیم» شبکه پنج، ضمن مرور تاریخچه تاسیس شبکه نسیم، دلایل موفقیت این شبکه را استفاده از شیوه‌های نوین برنامه‌سازی، دارا بودن ساختار و فرم و فاصله گرفتن از روش‌های بوروکراتیک و سنتی دانست.

وی افزود: وجود برنامه‌های تامینی و تولیدی کوتاه، به جذابیت این شبکه کمک کرده است تا مخاطبان با بخش‌های متنوعی روبرو شوند.
قائم مقام شبکه نسیم در ادامه به جدول پخش این شبکه در ایام تابستان اشاره کرد و افزود: در تابستان امسال شاهد برنامه‌های متنوعی خواهیم بود اما ناگفته نماند که هدف از برنامه‌های تابستانی، برنامه‌های جدید نیست. تنوع و جذابیت برنامه‌های تابستانی برای مخاطبان درون همین برنامه‌هایی است که از شبکه پخش می‌شوند.
وی اضافه کرد: تدارک این شبکه برای مخاطب شامل برنامه‌های تأمینی و تولیدی است. برنامه‌های تامینی شامل گزیده‌های برنامه «دورهمی» به عنوان منتخب این برنامه و پخش آیتم‌های «قاصدک» که شامل سریال‌ها، «نسیم‌نما» و «نسیم آوا» است که مخاطبان آن را می‌پسندند.
علی اکبر کاظمی در خصوص برنامه‌ریزی شب‌های تابستان نیز گفت: برنامه «کودک شو» که از شنبه تا سه‌شنبه ساعت 23 و جمعه‌ها ساعت 21 از این شبکه پخش می‌شود یک برنامه خانوادگی و در فرم مسابقه همراه با طنز و سرگرمی است که با نظرسنجی‌های انجام شده 42 درصد آرای مردمی داشته است. همین طور برنامه «وقتشه» که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 پخش می‌شود و توانسته است نظر خانواده‌ها را جلب کند.
وی در ادامه از تولید سری جدید برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت در تابستان خبر داد و گفت: برنامه «کتاب باز» به زودی به جمع برنامه‌های تابستانی اضافه خواهد شد.
علی اکبر کاظمی در پاسخ به پرسشی درباره استفاده از سلبریتی‌ها به عنوان مجری بیان کرد: هدف شبکه نسیم جذب مخاطب است و هر کس که بتواند بهتر اجرا کند به عنوان مجری انتخاب می‌شود و الزام سلبریتی بودن، ملاک اجرای درست نیست.
در پایان کاظمی‌به کتاب‌های چاپ شده از محتوای برنامه‌های شبکه مانند «کتاب باز» و «وقتشه» اشاره کرد و گفت: می‌توانیم این کتاب‌ها را به عنوان تجربه و دانش در اختیار دیگران قرار دهیم.
 قائم مقام شبکه نسیم درباره نیازسنجی مخاطبان نیز گفت: ذائقه مخاطب به برنامه‌های سرگرم‌کننده، مهیج و فضاهای طنز در نظر گرفته شده و این شبکه براساس نیاز مخاطب، طراحی و راه‌اندازی شده است.
کاظمی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی دیگر از دلایل موفقیت این شبکه پرهیز از تنوع موضوعی و تعداد برنامه‌های آن است. زیرا این شبکه توجه ویژه‌ای به حفظ برنامه‌های برند و شاخص دارد و راهبرد اساسی شبکه نسیم بر این امر استوار و تلاش شبکه بر حفظ و تقویت برندهای آن است.
Page Generated in 0/0048 sec