تعداد نتایج یافت شده : 500 (صفحه 1 از 50)
شاخص توده بدنی یا همان «BMI» بدین صورت محاسبه می شود که وزن خود را بر حسب کیلوگرم باید بر مجذور قدتان بر حسب متر تقسیم کنید، عددی که بدست می آید BMI نام دارد.
نسبت قد و وزن؛ وزن ایده‎‎آل‎تان را محاسبه کنید
ایران سپید برای دسترسی آسان تر کودکان و نوجوانان نابینا به داستان های صوتی، از این پس سعی دارد منتخبی از داستان های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را منتشر کند.
داستان های کوتاه صوتی برای کودکان و نوجوانان (به روز رسانی شد)
مددجویان سازمان بهزیستی که تا کنون سبدکالا دریافت نکرده اند می توانند با شماره تلفن 0216369 پیگیر دریافت این خدمت شوند
شماره ای برای پیگیری و دریافت سبد کالا
بروز رسانی شد
در لیست زیر، می توانید لیست شعب بانک های دسترس پذیر در سطح کشور را مشاهده کنید. آخرین بروز رسانی، فروردین 1400
لیست  بانکها و شعب مربوط به  سامانه خدمات بانکی نابینایان
در جهانی که بریل برای نابینایانش غریبه شده و هر روز هم به غربتش افزوده میشود، وبسایت پرکینز به مناسبت ۴ ژانویه، روز جهانی بریل، متنی را منتشر کرده و با ذکر ۴ دلیل، سعی دارد اهمیت این رسم الخط را به مخاطبانش بشناساند.
چهار دلیل اهمیت بریل در عصر کتابها و دستیارهای صوتی
کمپانی Hap2u که در زمینه تبدیل هوش حسی به لامسه فعالیت می‌کند، امسال در نمایشگاه CES, از نخستین گوشی هوشمند دنیا با قابلیت به کارگیری حس لامسه، رونمایی کرد.
قابل لمس شدن محتوای عکس‌ها در گوشی‌های Hap2phone
با نزدیک شدن به نوروز سال ۱۳۹۵ ، تصمیم گرفتیم اطلاعاتی درباره ی حیوان سال ۱۳۹۵(سال ۹۵ چه حیوانی است ؟) و هم چنین در کنار آن طالع بینی سال ۹۵ را برای شما عزیزان قرار دهیم
سال ۹۵ چه حیوانی است + طالع بینی کامل سال ۱۳۹۵
چند روز پیش در وبسایت رسمی افزونه های صفحه خوان رایگان و متنباز NVDA، افزونه ای مفید و بسیار کاربردی منتشر شد که به سادگی میتوان پیشبینی کرد که به زودی به افزونه محبوب وبگردهای نابینایی که از این صفحه خوان استفاده میکنند بدل خواهد شد.
معرفی افزونه BrowsNav برای صفحه خوان NVDA
اهداف انقلاب را با فکر در شعر بگنجانید - رفع همپوشانی بیمه ها تا پایان برنامه ششم - کارآفرینی به سبک نابینایی - من زنم، زنی معمولی، اما معلول - انعقاد تفاهمنامه میان سازمان بهزیستی و فدراسیون نابینایان - اعدام همسر در خانه - چاردیواری - اطلاعرسانی
روزنامه پنجشنبه 9 اسفند 1397
هفته گذشته خبری را در کانال تلگرام ایران سپید منتشر کردیم مبنی بر حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که بر اساس آن از سوی این بانک به متقاضیان مددجو تسهیلات پرداخت می شود اما طی تماس تعدادی از مددجویان مطلع شدیم که کارمندان این بانک گفته اند که ما چنین وامی نداریم.
دریافت وام به شرط معرفی از سوی بهزیستی