تعداد نتایج یافت شده : 500 (صفحه 1 از 50)
اومیکرون یک سویه جدید از ویروس کرونا است که علائم آن با دلتا، تفاوت هایی دارد.
تفاوت های «اومیکرون» با «دلتا»/مدت زمان قرنطینه خانگی
مدیر کل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران، نحوه تمدید دفاتر بیمه صندوق های بیمه ای تحت پوشش بیمه سلامت را تشریح کرد.
نحوه تمدید دفترچه های بیمه سلامت اعلام شد
مطالعات اخیر محققان دانشگاه ملبورن نشان می‌دهد سلول‌های ایمنی شبکیه در ناهنجاری ناشی از دیابت در عروق خونی نقش دارند و می‌توانند هدف درمانی جدیدی برای جلوگیری از نابینایی ناشی از دیابت باشند.
سلول‌های ایمنی شبکیه مانع نابینایی ناشی از دیابت می‌شوند
آیت‌الله رییسی، رییس‌جمهوری با حضور در جمع نمایندگان خانواده‌های بیماران اس ام ای (SMA)، مشکلات و نگرانی‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.
دستور رئیس‌جمهوری برای تامین داروی بیماران اس ام ای
وقتی به یک فرد مسموم شده می رسیم باید به محیط اطراف دقت کنیم تا نوع سمی که فرد با آن دچار مسمومیت شده است را بیابیم. از سوختگی اطراف دهان گرفته تا بوی بازدمدارو یا جعبه داروهایی که در اطرافش وجود دارد.
آموزش کمکهای اولیه به نابینایان این بخش مسمومیتها
سکته مغزی در اثر خروج خون از رگهای مغز یا ایجاد لخته در مویرگهای مغزی، قسمتی از بافت مغز دچار صدمه می شود و بسته به اینکه کدام قسمت مغز دچار آسیب شده باشد علائم سکته در آن بخش از بدن بروز می کند.
آموزش کمکهای اولیه به نابینایان این قسمت سکته های قلبی و مغزی
برای کمک به فردی که دچار دررفتگی و پیچ خوردگی شده است فقط می توانیم مفصل را بی حرکت نگه داریم و برای کنترل درد و تورم از کمپرس سرد استفاده کنیم و بعد از آن فورا مصدوم به بیمارستان منتقل شود.
آموزش کمکهای اولیه به نابینایان این قسمت دررفتگی و پیچ خوردگی مفصل
یکی از بخشهای کمکهای اولیه بانداژ کردن عضو مصدوم است. باندها به دلایل مختلفی به کار می روند مانند وقتی که روی زخم را پانسمان کرده ایم و با باند پانسمان را ثابت نگه می داریم تا از روی زخم حرکت نکند
آموزش کمکهای اولیه به نابینایان این قسمت بانداژ
اسکندری گفت: ناشنوایان به آموزش با زبان اشاره در خصوص آمادگی در برابر زلزله و نحوه مواجهه با این بلای طبیعی نیاز دارند.
مرگ معلولان در بلایا ۴ برابر بیش از سایرین
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از آغاز صدور کارت واکسن دیجیتال به زبان فارسی و انگلیسی برای همه‌ی ایرانیان خبر داد.
آغاز صدور کارت واکسن دیجیتال به زبان فارسی و انگلیسی