تعداد نتایج یافت شده : 15 (صفحه 1 از 2)
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام انتخاب پیمانکاران پروژه‌های نهضت ملی مسکن تا قبل از عید نوروز، گفت: قیمت هر مترمربع ساخت نهضت ملی مسکن چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شد.
۴.۷ میلیون تومان، قیمت ساخت هر مترمربع خانه در طرح نهضت ملی مسکن
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ضوابط موضوعی کمک به زندگی بهتر برای معلولان در سال‌های گذشته تدوین شد، گفت: در اجرای قانون جهش تولید مسکن باید ساخت‌و‌سازی که برای همه افراد جامعه قابل استفاده باشد مورد توجه قرار گیرد.
ضوابط کمک به زندگی بهتری برای معلولان در سال‌های گذشته تدوین شد
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد؛
طبق تازه‌ترین آمار ارائه شده توسط وزارت راه و شهرسازی، ۹۸۲ هزار و ۱۴۶ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند.
ثبت‌نام بیش از ۹۸۰ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به برخی از سوالات متداول متقاضیان مسکن در خصوص مراحل ثبت‌نام در سامانه ثمن و طرح نهضت ملی مسکن پاسخ داد.
اطلاعیه معاونت مسکن وزارت راه درباره مراحل ثبت نام در سامانه «ثمن»
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز مطرح کرد؛
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز از تکمیل و تحویل ۶ هزار و ۸۷۱ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول شهری خبر داد.
حدود ۷ هزار واحدمسکونی به خانوارهای دارای دومعلول در شهرها تحویل شد
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه ثبت نام طرح ملی مسکن از ۱۸ آبان آغاز می شود، از اتصال سامانه استعلام وزارت راه به سازمان ثبت برای شناسایی خانه دارها خبر داد.
آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن از ۱۸ آبان/ خانه‌دارها شناسایی می‌شوند
نخستین صندوق زمین و ساختمان در قالب پروژه‌ای به نام آویشن از ۸ شهریور فعالیت‌اش را آغاز می‌کند، برخی کارشناسان از این صندوق‌ها به‌عنوان انقلابی در پروژه‌های راه و شهرسازی یاد می‌کنند.
عرضه اوراق نخستین صندوق زمین و ساختمان از ۸ شهریور
صالح آبادی:
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با لغو تحریم ها و ایجاد فضای مطمئن برای سرمایه گذاران در بازار سهام، میزان سودآوری این بخش نیز بیشتر می شود
بورس با لغو تحریم ها سودآورتر می شود
فعالان بازار سرمایه مطرح می کنند که الان زمان مناسبی برای آزادسازی سهام عدالت در بازار سرمایه است، زیرا از یک سو مردم و سهامداران عدالت در انتظار آزادسای این سهام و کسب پول هستند و از سوی دیگر، بازار سهام مشتاق عرضه و خرید و فروش سهام عدالت است و فعالان این بازار انتظار عرضه های جدید را دارند و ورود سهام عدالت رونقی تازه به بازار سرمایه می بخشد.
انتظار بازار سرمایه برای آزادسازی سهام عدالت
بر اساس اطلاعیه اداره عملیات بازار فرابورس ایران، از روز شنبه 30 آذرماه تغییراتی در جدول زمانی اجرای معاملات در بازار پایه عادی اعمال خواهد شد.
تغییرات زمانی اجرای معاملات در بازار پایه عادی فرابورس