تعداد نتایج یافت شده : 93 (صفحه 1 از 10)
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی:
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با بیان اینکه سرانه فضای رفاهی و ورزشی معلولان استان صفر است گفت: ۲۵ هزار نفر معلول زیر پوشش این سازمان حمایتی هستند که از هیچ‌گونه امکانات و تجهیزات ورزشی ویژه برخوردار نیستند.
۲۵ هزار معلول خراسان شمالی امکانات ورزشی ندارند
کاروان ورزش ایران در پایان روز پنجم بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به رده بیستم جدول توزیع مدال ها صعود کرد و امیدوار است این روند را در روز ششم ادامه بدهد.
صعود ایران به رده بیستم جدول پارالمپیک/ اعلام برنامه روز ششم
تیم بسکتبال با ویلچر که در گروه B دور مقدماتی پارالمپیک با استرالیا، آلمان، آمریکا و الجزایر هم‌گروه است، عصر امروز (جمعه) در دومین دیدار این مرحله برابر تیم آمریکا قرار گرفت. این دیدار از ساعت ۱۷ به‌وقت توکیو در سالن آرکا آرنا آغاز شد و با نتیجه 41 بر 65 به سود تیم ملی بسکتبال با ویلچر آمریکا به پایان رسید.
شاگردان آقاکوچکی در دیدار دوم هم باختند/ زورمان به آمریکا نرسید
رقابت‌های بزرگی مثل المپیک و پارالمپیک، نه از روزی که مسابقه‌ها شروع می‌شوند، نه از روز رژه افتتاحیه و نه حتی از لحظه روشن شدن مشعل، بلکه از زمانی آغاز می‌شود که کشور‌ها برای فراچنگ آوردن شانس میزبانی این رقابت‌ها به جان هم می‌افتند.
اندر حکایت یک پارالمپیک طلسم شده
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر درباره کمک ۳۰۰میلیون تومانی کمیته ملی پارالمپیک به عنوان کمک هزینه برای بازیکنان بسکتبال با ویلچر اعزامی به توکیو گفت: اختصاص این مبلغ کمک بزرگی برای بازیکنان تیم ملی است تا قبل از اعزام به توکیو نسبت به بازسازی و تهیه ویلچرهای مدرن اقدام کنند.
آقاکوچکی: اختصاص ۳۰۰ میلیون به بسکتبال با ویلچر اقدام مناسبی برای استانداردسازی تجهیزات است
ابراهیم مهربان گفت: نفرات اعزامی به مسابقات المپیک معرفی شدند و بعد از این مسابقات نفرات اعزامی به نروژ را هم مشخص خواهیم کرد.
سه مرحله اردو تا برگزاری المپیک خواهیم داشت
رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان، گفت: پنج ورزشکار زن زنجانی، راهی اردوهای آمادگی و استعدادیابی تیراندازی و بسکتبال باویلچر معلولین شدند.
پنج ورزشکار زنجانی عازم اردوی آمادگی و استعدادیابی معلولان شدند
به گفته نایب رئیس فدراسیون نابینایان، مجوز برگزاری اردو ها و مسابقات ورزشی نابینایان در رشته های مختلف از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش صادر شده است.
بررسی تدوین پروتکل های بهداشتی برای ورزش نابینایان + فایل صوتی
جانباز دارنده چهار نشان طلای پارالمپیک گفت:برای رهایی از تخت بیمارستان پس از ضایعه نخاعی در جبهه، به ورزش رو آوردم و توانستم چندین بار پرچم مقدس کشورم را در مسابقات پارالمپیک و جهانی به اهتزاز درآورم.
جانباز دارنده مدال‌های پارالمپیک: برای رهایی از تخت بیمارستان به ورزش رو آوردم
تیم تکواندوی معلولان قم در رقابت های قهرمانی کشور روی سکوی نخست ایستاد و تهران هم نایب قهرمان شد.
قم قهرمان تکواندوی معلولان کشور شد