تعداد نتایج یافت شده : 54 (صفحه 1 از 6)
آیا تا به حال سعی کرده‌اید زیپ لباس را با یک دست بالا بکشید یا دکمه پیراهن را با یک دست ببندید و یا در حالی‌ که نشسته‌اید شلوار جین بپوشید؟
لباس‌هایی که زندگی معلولان را آسان می‌کند
یک شرکت فرانسوی دستگاهی الکترونیک ساخته است که به نابینایان کمک می‌کند موانع سر راه خود را شناسایی کنند و اطلاعات لازم را برای تغییر مسیر خود به آن‌ها می‌دهد.
ساخت دستگاه مانع یاب برای نابینایان
برای کودکان، ابزار‌های مختلفی وجود دارد تا مفهوم برنامه‌نویسی را به آنها بیاموزد.
کد جامپر، ابزاری برای برنامه‌نویس شدن کودکان نابینا + فایل صوتی متن
لویی عزیزمان که امروز تولدش را به جشن نشسته ایم، شاید خودش هم تصور نمیکرد روزی اختراعش به آن درجه از پختگی برسد که از قفسِ کاغذ و لوح و قلم فراتر برود و پا به دنیای فناوریهای هوشمند بگذارد.
بندی بر روی مچ که نابینایان را به دنیا وصل میکند
«کورشات جیلان»، نام یکی از شناخته شده ترین فعالان حوزه حقوق معلولان است. نابینا است و اهل کشور ترکیه. حالا یکی دو سالی میشود که علاوه بر فعالیتهای اجتماعی، وارد عرصه طراحی عصای سفید هم شده است.
Wewalk, عصای سفید هوشمند
در میان رالیِ پر هیاهویی که در ابداع ابزارهای تازه به راه افتاده، فناوریهای ویژه نابینایان هم خیلی از مسابقه و رقابت با سایر حوزه ها عقب نمانده اند و روزی نیست که خبری از پیشرفتهای تکنولوژیکی ویژه این افراد مخابره نشود.
انقلاب در استقلال نابینایان با فناوری Orcam
به تازگی خبر رسیده که سازندگان عینک جنجالی Esight، در عرضه بروزترین مدل این عینک، تخفیف قابل توجهی در نظر گرفته اند و به ناگهان این عینک ۱۰ هزار دلاری را با کاهش ۴۰ درصدی، به قیمت ۵۹۵۰ دلار آمریکا عرضه خواهند کرد.
کاهش قابل توجه قیمت عینک های Esight
فعال کردن قابلیت دسترسی پذیری در Play Station 4 برای نابینایان
وقتی نابینایان PS باز می شوند
وسایل آشپزخانه جدید که به بازار میآید، یک نگرانی به همه نگرانیهای ما اضافه میشود. همه تجهیزات تازه آشپزخانه در حال پیچیده تر شدن هستند و یکی از مظاهر این پیشرفت هم مجهز شدنشان به صفحات لمسی است.
آشپزخانه ای دسترسپذیر با قابلمه هوشمند
محققان کشور به تازگی مفصل زانویی برای ورزشکاران رشته دوچرخه‌سواری عرضه کردند که امکان خم شدن زانو تا 170 درجه را برای ورزشکاران فراهم می‌کند.
ساخت مفصل زانویی برای دوچرخه‌سواران معلول