تعداد نتایج یافت شده : 465 (صفحه 1 از 47)
با حضور دکتر اسماعیل زارعی زوارکی استاد تمام گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی طرح پژوهشی «تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی» در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشریح شد.
طرح پژوهشی «تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی»
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خواستار جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل و بزرگسالان با نیازهای ویژه توسط سازمان نهضت سوادآموزی شد.
جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل و بزرگسالان با نیازهای ویژه
معاون‌ وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در "سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی" پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم به تشریح اهمیت ساحت تربیت زیستی و بدنی برای دانش آموزان با نیازهای پرداخت.
اهمیت ساحت تربیت زیستی و بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
"زهرا خلیلی" دانش‌آموز نابینا در هفتمین دوره "مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام" در رقابت با دانش‌آموزان عادی در رشته حفظ کل قرآن کریم مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد.
کسب مقام اول رشته حفظ کل قرآن کریم توسط دانش‌آموزنابینا
عاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به بیان جزئیات طرح‌ها و اقدامات این سازمان برای افزایش مهارت‌آموزی دانش‌آموزان استثنایی پرداخت.
تدوین بسته آموزشی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان چندمعلولیتی
ارتباط مستقیم معلمان، دانش‌آموزان، اولیاء، خیرین و سایر اقشار با سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان فراهم شد.
سامانه ارتباط مستقیم با سازمان آموزش و پرورش استثنایی فعال شد
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌و‌پرورش استثنایی سالن ورزشی تجهیز شده مدرسه نابینایان شهید محبی و ساختمان آموزشی امید در مدرسه استثنایی امام علی(ع) در شهر تهران افتتاح شد.
افتتاح دو پروژه آموزشی و ورزشی در آموزش‌و‌پرورش استثنایی شهر تهران
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از استخدام 868 نیروی جدید در آموزش و پرورش استثنایی خبر داد.
استخدام 868 نیروی جدید در آموزش و پرورش استثنایی
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در نوزدهمین نشست شورای راهبری سازمان گفت: اجرایی‌سازی برنامه‌های سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی با رویکرد کار جهادی دنبال خواهد شد.
اجرایی‌سازی برنامه‌های سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی با رویکرد کار جهادی
سرپرست آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: با توجه به شرایط کرونایی از ابتدای سال تحصیلی تا کنون سه هزار محتوای مجازی در زمینه‌های مختلف آموزشی تولید و در اختیار دانش‌آموزان با نیازهای ویژه روستایی و خانواده‌هایشان قرار گرفته است.
سه هزار محتوای مجازی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه تولید شد