تعداد نتایج یافت شده : 130 (صفحه 1 از 13)
عضو هیئت‌ مدیره انجمن راهنمایان گردشگری تهران گفت: معلولان و افراد کم توان و سالمندان هم به سفر علاقه دارند بنابراین نگاه ها به ایجاد زیرساخت های مناسب در فضاهای گردشگری باید جدی تر باشد.
معلولان هم به سفر علاقه دارند/لزوم مناسب سازی زیرساخت ها
استاندار البرز گفت: امید است که این گونه فعالیت‌ها با قوت بیشتری ادامه داشته باشد و ظرفیت های کم نظیر گردشگری البرز در تمامی ابعاد به مردم کشور و سراسر جهان معرفی شود.
رونمایی از نخستین کتاب گردشگری نابینایان کشور
جمعی‌ از توان‌یابان (معلولان) در بازدید از موزه‌های ملی، پست و ملک، به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفتند که امکان سفر از افراد دارای معلولیت گرفته شده است.
معلولان در ایران نمی‌توانند سفر بروند
مدیر‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: نخستین مجموعه مناسب‌سازی شده‌ جهت ورزش کودکان معلول شرق کشور در مشهد با همت شهرداری مشهد در روز جهانی معلولان افتتاح می‌شود.
نخستین بوستان کودکان معلول شرق کشور در مشهدمقدس افتتاح می‌شود
مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد:
مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد،گفت:باتوجه به نیاز مجموعه و پس از امکان‌سنجی و بررسی ظرفیت‌های موجود، از واحدهای خدماتی جدید در محوطه میراث جهانی پاسارگاد،رونمایی شد.
واحدهای خدماتی جدید در محوطه میراث جهانی پاسارگاد بهره‌برداری شدند
معاون گردشگری خبر داد
معاون گردشگری از تهیه و تدوین ضوابط ارزیابی و درجه‌بندی مراکز تفریحی و سرگرمی، مجتمع‌های گردشگری و زائرسراها خبر داد.
تدوین ضوابط درجه‌بندی مراکز تفریحی، سرگرمی و زائرسراها
سفر برای معلولان و سالمندان همواره با چالش‌ها و دشواری‌هایی همراه بوده است، همین مساله این افراد را از تجربه گردشگری مطلوب باز می دارد. این در حالی است که فراهم کردن شرایط و مناسب‌سازی‌های لازم حق مسلم این اقلیت است.
رونق صنعت گردشگری، این بار با محوریت معلولان
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی از ارائه تخفیف ۵۰ درصدی اقامت در هتل‌های ایرانگردی برای کم‌توانان جسمی به‌همراه خانواده، در تمامی شعبات سراسر کشور خبر داد.
تخفیف ۵۰ درصدی اقامت در هتل‌های ایرانگردی برای افراد کم‌توان جسمی
هفته گذشته در کاخ سعدآباد مراسم رونمایی از 10 فرمان پاراتور برگزار شد که قرار است به واسطه اجرای آن شرایط گردشگری و تفریحی برای معلولان و سالمندان مرتفع گردد.
10 فرمان پاراتور گامی برای تسهیل گردشگری معلولان
پیگیری های ایران سپید نتیجه داد
سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت هواپیمایی کاسپین به دلیل رفتار نامناسب و سلیقه ای در برخورد با یک مسافر توانخواه اخطار داد.
اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت هواپیمایی کاسپین/ تا سه نفر نابینا نیاز به همراه در مسافرت های هوایی ندارند