تعداد نتایج یافت شده : 500 (صفحه 1 از 50)
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه در سال بیش از ۲۸۸ هزار نفر مجروح و معلول می‌شوند، گفت: حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد جراحت‌های حاصل از تصادف رانندگی منجر به معلولیت یا قطع نخاع می‌شود.
حداقل ۲۰ درصد مجروحان تصادفات رانندگی، معلول یا فلج می‌شوند
باز هم بی توجهی باز هم حادثه
یک شهروند نابینا به دلیل وجود اشکال در پله برقی و عدم ایمن سازی آن توسط شهرداری، در درون حفره پله برقی سقوط کرد و شدیدا اسیب دیده است .
سقوط یک نابینا در پله برقی بی آر تی
حدود ساعت ۸ صبح یکشنبه ۹ خرداد مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در جریان تیراندازی به مردی جوان در خیابان واعظی در منطقه دزاشیب قرار گرفتند.
شلیک به خادم امامزاده صالح/ قاتل، ظاهرش به نابینایان شبیه بود
فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیاتی بیشتر از ماجرای پرونده والدین بابک خرمدین و اعتراف آنان به قتل داماد و دخترشان را تشریح کرد.
جزئیات بیشتر از اعترافات جدید والدین بابک خرمدین؛ خانواده‌کشی
فردی که اقدام به آزار کودکی خردسال به بهانه مخالفت با تیم فوتبال مورد علاقه‌اش کرده بود، بازداشت شد.
عامل کودک آزاری در نیشابور دستگیر شد
پرونده نامناسب بودن معابر شهری برای جانبازان و معلولان همچنان باز است
جنجال اختلاف جانباز بابلسری با همسایه اش بر سر ایجاد یک پل برای تردد با ویلچر و برخورد نامناسب مامور نیروی انتظامی با این جانباز هر چند با عذر خواهی پلیس و دلجویی مسئولان شهری بابلسر از این جانباز و قول احداث رمپ سراسری ختم به خیر شد اما بار دیگر پرونده نامناسب بودن معابر شهری را برای عبور معلولان و جانبازان باز کرد.
عذرخواهی پلیس و فرمانداری از جانباز بابلسری به خاطر برخورد نامناسب ماموران
بازخوانی یک پرونده قدیمی؛
بازخوانی پرونده جنایی؛ همزمان با قتل عام هولناک اعضای یک خانواده 5 نفره در تویسرکان، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت مرموز آغاز شد.
قتل 5 عضو یک خانواده در تویسرکان
لحظاتی پیش پیکر بی‌جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صداوسیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.
آزاده نامداری درگذشت
هشدار پلیس فتا به مسافران نوروزی؛
رئیس مرکز تشخیص ‌و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه کرد: اگر افراد ناشناس تقاضای استفاده از خدمات بانکی به وسیله کارت بانکی شما را داشتند، به هیچ‌ وجه آن را نپذیرید.
به هیچ‌ وجه اجازه انجام خدمات بانکی را به افراد ناشناس ندهید
مرد مواد فروش که با همدستی دایی و پسر دایی‌اش در اقدامی هولناک با خوراندن دلستر مسموم برادر و پسر خاله‌اش را به قتل رسانده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
جنــایت با نوشابه سمی