تعداد نتایج یافت شده : 330 (صفحه 1 از 33)
سخنگوی هیات رئیسه مجلس در نشست خبری:
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح مصوبات صحن علنی گفت: عوارض آزادراه هایی که بعد از پایان موعد مشارکت به دولت باز می گردند، با ۱۰ درصد افزایش در اختیار سازمان بهزیستی برای تسهیل عبور و مرور شهری معلولان قرار می گیرد که به این قشر جامعه نیز خدماتی ارائه شود.
افزایش ۱۰درصدی عوارض آزادراهی به نفع معلولان
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی را از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی و هزینه‌های انشعابات برق، آب و فاضلاب و گاز برای واحدهای مسکونی برای یکبار معاف کردند.
معافیت مددجویان از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی
در آستانه دهه فجر صورت گرفت؛
رهبر انقلاب اسلامی سحرگاه امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی حضور یافتند.
حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام خمینی (ره)
نماینده مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت های قبلی مستمری مددجویان را دچار یک عقب ماندگی تاریخی کرده اند، گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیگیر افزایش مستمری مددجویان متناسب با شرایط اقتصادی جامعه برای سال ۱۴۰۱ است.
مجلس به دنبال افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: قیام ۱۹ دی مردم قم منشاء حرکت سلسله واری شد که به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید.
رهبر انقلاب: قیام ۱۹ دی مردم قم منشاء پیروزی انقلاب اسلامی شد
در لایحه بودجه‌ سال ۱۴۰۱، اپراتورها موظف شدند قیمت پیامک را سه تومان افزایش داده و مبلغ حاصل از آن را برای حمایت از حقوق معلولان، کودکان کار و خیابان به خزانه‌داری کشور واریز کنند.
افزایش ۳ تومانی قیمت پیامک در بودجه ۱۴۰۱
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که افراد توانمند بسیاری در میان جامعه معلولان وجود دارد، باید امور تصدی‌گری معلولان را به خود آن‌ها واگذار کرد.
تصدی‌گری مسائل معلولان باید به نهادهای مردمی واگذار شود
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک روز معلولین گفت: وظیفه خود می دانیم که کارهای ضروری و تامین منابع را برای قانون دائمی حمایت از معلولین ر مورد توجه قرار دهیم.
به تامین منابع برای قانون دائمی حمایت از معلولین توجه می‌کنیم
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی با تاکید بر اینکه بسیاری از معلولان نه توان‌یاب، بلکه توان بخشند، تصریح کرد: زنان معلول در این بخش خوش درخشیدند.
خزعلی: بسیاری از معلولان نه توان‌یاب بلکه توان بخشند
دیدار رییس جمهور با معلولان به مناسبت 12 آذر
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت رسیدگی و رفع مشکلات معلولین اظهار داشت: قانون حمایت از معلولین باید به سرعت و به طور جامع و کامل اجرایی شود.
قانون حمایت از معلولین باید به سرعت و به طور جامع و کامل اجرایی شود