تعداد نتایج یافت شده : 159 (صفحه 1 از 16)
اکثر شغل ها نیازمند ارتباطات قوی هستند، افرادی که بتوانند حرف خود را به روشنی و به زبان مثبت هم به صورت کلامی و هم نوشتاری بیان کنند. این یکی از عوامل کلیدی موفقیت است، بنابراین درک آن برایتان مفید خواهد بود. «ارتباطات قوی» بیشتر از آن چیزی که در ظاهر به نظر می رسد، معنا دارد.
مهارت‌های ارتباطی قوی به چه معناست؟
در این مقاله مجله Success، سونیا تامپسون هفت راه برای افزایش پشتکار و مقاومت در هنگام برخورد با سختی ها را معرفی می کند.
چگونه در هنگام مواجهه با مشکلات به تلاش ادامه دهیم؟
همه‌ی آدمها در جستجوی عشق هستند. متاسفانه بسیاری از رابطه‌ها پایان خوشی ندارند و علتش هم این است که فشار کلیشه‌ها و قضاوت‌های سفت و سخت اجتماعی بیشتر از نیروی خواسته‌های واقعی است و افراد شتاب زده ازدواج می‌کنند نه برای اینکه خانواده‌ای تشکیل دهند بلکه به دلیل احساسات گذرا و ترس از تنها بودن تن به ازدواج می‌دهند. در این مطلب کمک‌تان می‌کنیم تا خودتان بسنجید که آیا آماده‌ی برقراری یک رابطه‌ی محکم هستید یا نه.
چرا آنهایی که دیرتر ازدواج می‌کنند شادترند؟
اعتمادبه‌نفس واقعی مهارتی است که با تمرین هرروزه به دست می‌آید و چیزی فراتر از تمرکز روی زبان بدن و تکرار جملات مثبت است.
چگونه اعتماد به نفس واقعی به دست آوریم
براساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، 25 درصد کارمندان، شغلشان را بزرگ ترین عامل استرس خود می دانند. استرس همیشه بد نیست، بلکه گاهی به عنوان عامل انگیزه بخشی عمل می کند و باعث می شود که کارها به شکل موثرتر و سریع تری انجام شوند.
نکاتی برای کاهش سطح استرس در محل کار
در این مطلب ۶ نشانه‌ای که به شما می‌گوید نباید یک شغل را قبول کنید با شما به اشتراک گذاشته شده است که به شما کمک می‌کند در مورد تصدی یک شغل جدید آگاهانه‌تر عمل کنید.
۶ معیار مهم برای انتخاب شغل
پس از پایان یافتن تعطیلات نوروزی، اغلب کارمندان امروز سرکارهای خود حاضر شده و زندگی عادی خود را آغاز کردند. از آنجا که کار کردن یک فعالیت تکراری و روزانه است، برای حفظ روحیه و خلاقیت خود بهتر است به بعضی مسایل توجه بیشتری داشته باشیم و برخی ترفندها را اجرایی کنیم.
چگونه در محل کار روحیه بهتری داشته باشیم؟
نقادانه فکر کردن، خِرد جدیدی در دنیای مدرن است که می‌تواند توانایی فرد را در آنالیز کردن مسائل روزمره منعکس کرده و منتهی به تصمیم گیری درست شود.
مهارت تفکر انتقادی‌تان را چگونه پرورش دهید؟
وقت، باارزش‌ترین سرمایه انسان است. وقت‌گذرانی بدون هیچ برنامه و هدفی، خسته‌کننده و بسیار زیانبار است. اگر برای اهداف و امور مهم زندگی‌تان برنامه‌ای نداشته‌ باشید، آنها به‌مرور در ذهن‌تان کم‌رنگ‌ می‌شوند و درنهایت کاملا هدف‌تان را گم می‌کنید.
برنامه‌ ریزی در زندگی؛ اولویت‌ها و اهداف
حقیقت این است که خوشبختی، نداشتن مشکل نیست، توانایی کنار آمدن با آنهاست. همیشه نگاهتان به چیزهایی باشد که دارید نه چیزهایی که از دست داده اید. آنچه اهمیت دارد این است که با چیزهایی که برایتان باقی مانده است چه می کنید. در زیر به 8 چیزی اشاره می کنیم که به شما در زمان سختی ها انگیزه می دهد.
وقتی زندگی خوب پیش نمی‌رود...