تعداد نتایج یافت شده : 218 (صفحه 1 از 22)
وقتی به یک فرد مسموم شده می رسیم باید به محیط اطراف دقت کنیم تا نوع سمی که فرد با آن دچار مسمومیت شده است را بیابیم. از سوختگی اطراف دهان گرفته تا بوی بازدمدارو یا جعبه داروهایی که در اطرافش وجود دارد.
آموزش کمکهای اولیه به نابینایان این بخش مسمومیتها
زندگیهای پیچیده اجتماعی هر روز مشکلات روانی و رفتاری فراوانی را برای افراد جامعه به وجود می آورد. در دوران شیوع بیماری کرونا، این گونه مشکلات بیشتر هم شده است تا آنجا که سلامت روان جامعه به شدت تهدید می شود و نیاز به مشاوره های روانشناسی بیش از پیش احساس می شود.
پویش مشاوره رایگان روانشناسی "اندیشه زیبا
روانشناس و مدرس دانشگاه:
روانشناس و مدرس دانشگاه گفت: گرامیداشت روز جهانی نابینایان و معرفی دستاورد این جمعیت موجب اثبات توانمندی به آسیب‌دیدگان ذهنی، جسمی و حرکتی بوده و انگیزه را برای دستیابی به موفقیت در این گروه تقویت می‌کند.
معرفی دستاورد نابینایان، اثبات توانمندی‌ معلولان است
باز بودن راه هوایی یکی از مهمترین اولویتها در کمکهای اولیه است. راه هوایی از دهان و بینی و حلق و حنجره به نای و نایژه و ریه ها می رسد. بسته بودن در هر قسمت از این راه هوایی محتمل است
آموزش کمکهای اولیه به نابینایان در هنگام خفگی
تابستان اوقات فراغت زیادی برای دانش آموزان و معلمان به وجود آورده بعلاوه قرنطینه اجباری به دلیل شیوع بیماری کرونا باعث شده فضای مجازی بیش از پیش رونق یابد. به همین دلیل آموزش از طریق فضای مجازی هم گسترش یافته است. امروز شما را با چند گروه و کلاس در فضای مجازی آشنا می کنیم که اوقات فراغت شما را پربارتر می سازند
گذران اوقات فراغت معلولان با آموزش های مجازی
بدین­وسیله هیأت مدیره شبکه تشکل­های نابینایان و کم­بینایان چاووش در راستای انجام الزامات قانونی خود و پاسخ مقتضی به حقوق اعضاء وفق اساسنامه، از کلیه تشکل­های نابینایان و کم­بینایان کشور با مجوز معتبر از کلیه مراجع قانونی جهت شرکت در «مجمع عمومی عادی به طور فوق­العاده» شبکه با مفاد زیر دعوت به عمل می­آورد.
دعوت­نامه شبکه تشکل­های نابینایان و کم­بینایان چاووش جهت شرکت در مجمع عمومی عادی به طور فوق­العاده این شبکه
شاید مقالات و اطلاعات علمی زیادی در زمینه بینایی سنجی در دست باشد اما در ایران اطلاعات علمی در زمینه کم بینایی و نابینایی بسیار محدود است.
آموزش مهارتهای روزمره زندگی به کودکان کم بینا و نابینا
مدیر بخش دانش آموزان استثنایی بنیاد علمی آموزشی قلمچی و دانشجوی دکترای مدیریت آموزشی در دانشگاه تهران در روزهای نزدیک به کنکور سراسری نکاتی را در ارتباط با کنکور سراسری متذکر می شود.
یادآوری نکات ضروری در ارتباط با کنکور سراسری
در روزهای همه گیری بیماری کرونا و آموزش مجازی، آمادگی برای کنکور نیز به شکل مجازی برگزار می شود.اما معلمان و متصدیان آموزش این روزها چگونه دانش آموزان نابینا را برای کنکور آماده می کنند؟
دانش آموزان نابینا چگونه برای کنکور آماده می شوند؟
گفتگو با سهیلا وهاب، مجری و گوینده رادیو جوان
کم کم روزهای گرم تابستان و وقتهای فراغت بسیار، نزدیک می شوند و بهتر است برای استفاده مفید از این ایام برنامه ریزی داشته باشیم گذران اوقات فراغت می تواند با یادگیری فن یا هنری همراه باشد که یادگیری آن فن و مهارت در آینده به کار فرد بیاید
در اوقات فراغت، فن بیان بیاموزیم