شناسه خبر: 9931 منتشر شده در مورخ: 1395/6/5 ساعت: 09:02 گروه: فرهنگی  
«صدای سپیده» به ایستگاه آخر رسید

«صدای سپیده» به ایستگاه آخر رسید

اعلام اسامی برندگان جشنواره‌ی موسیقی نابینایان و کم‌بینایان کشور در بانه

به گزارش ایران سپید آیین اختتامیه‌ی جشنواره‌ی موسیقی نابینایان و کم‌بینایان کشور در بانه، پنجشنبه شب در سالن اداره ارشاد اسلامی این شهرستان و با استقبال قابل توجه علاقمندان نابینا و جمعی از مردم شهرستان بانه، برگزار شد. مهدی فردیان، دبیر این جشنواره در باره‌ی آرا هیئت داوران در خصوص برگزیدگان این جشنواره به ایران سپید گفت: هیئت داوران این جشنواره، متشکل از آقایان محمدرضا لکا، اصغر سیف اللهی و استاد صدیق تعریف، پس از بازبینی اجرای شرکت کنندگان و در پی شور چندین ساعته، افراد و گروه‌های زیر را در بخش‌های مختلف، به عنوان برگزیده‌ی این جشنواره‌ی دو روزه اعلام کردند: در بخش موسیقی سنتی، در قسمت ساز ردیفی، ابوذر سمیعی، نوازنده‌ی سه تار از شهرستان قروه. همین بخش، در قسمت آواز، هیئت داوران، ضمن تقدیر از محمد هادی فیضبخش از تهران، هیچ یک از شرکت کنندگان را حائز امتیازات لازم برای انتخاب به عنوان خواننده‌ی برتر تشخیص نداد. در نوازندگی سنتور، مهدی الصاق از شهرستان شهرضا، در بخش موسیقی نواحی، فاروق خسروی از شهرستان پاوه، در بخش موسیقی پاپ و در قسمت آواز، مشترکاً اجرای میلاد قربانی هندخاله از رشت و محسن محمدقلی از قزوین، در قسمت آهنگسازی، سهیل زرینپور از سمنان، در بخش موسیقی کلاسیک و در قسمت نوازندگی، یاور عباسی نوازنده‌ی گیتار از سنندج و مبین دهقانیان، پیانیست از کر، در بخش گروهی، گروه‌های ماهبانگ و ارغوان مشترکاً از تهران.

قابل توجه است اعضای هیئت داوران در پایان، جایزه‌ی ویژه‌ی این جشنواره را به گروه موسیقی سبا از استان هرمزگان اهدا کرد و جوایز نفیسی هم از سوی دبیرخانه‌ی این جشنواره به برگزیدگان سومین دوره‌ی جشنواره‌ی موسیقی نابینایان و کم‌بینایان کشور، «صدای سپیده»، اعطا شد.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *