شناسه خبر: 9693 منتشر شده در مورخ: 1395/4/29 ساعت: 12:58 گروه: ورزشی  
ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی برای افراد معلول از وظایف وزارت ورزش است
معاون سازمان بهزیستی در کرج:

ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی برای افراد معلول از وظایف وزارت ورزش است

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی برای افراد معلول همپای افراد عادی، از جمله وظایف فدراسیون‌ها، هیئت‌ها و وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش ایران سپید حسین نحوی‌نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران معلول که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از راه‌های توانمندسازی افراد دارای معلولیت، فعالیت‌های ورزشی است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ورزش سبب ارتقاء روحی افراد دارای معلولیت و خانواده‌های آن‌ها می‌شود، افزود: از طرفی دیگر ورزش سبب ارتقاء توان جسمی معلولان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان البرز به سبب تعدد و تنوع مدال‌آوران جهانی و کشوری یکی از استان‌های خوب ایران است، گفت: ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی برای افراد معلول همپای افراد عادی، از جمله وظایف فدراسیون‌ها، هیئت‌ها و وزارت ورزش و جوانان است.

نحوی‌نژاد با بیان اینکه سازمان بهزیستی خود را موظف به ایجاد امکانات جهت تقدیر و تشکر می‌داند، افزود: از دیگر وظایف سازمان تجهیز اردوها و اعزام افراد به کشورهای دیگر یا سایر نقاط کشور است.

وی ادامه داد: قول می‌دهیم در تقویت و پشتیبانی از تیم‌های نخبه و قهرمان استان البرز در کنار وزارت ورزش و جوانان حمایت کنیم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *