شناسه خبر: 9658 منتشر شده در مورخ: 1395/4/23 ساعت: 15:21 گروه: اجتماعی  
برگزاری نشست تخصصی حوزه مسائل شهری، راهکارهای زیرزمینی و تونل شهری در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016
مهندس ابوالقاسم مظفری ، ریاست انجمن تونل ایران خبر داد:

برگزاری نشست تخصصی حوزه مسائل شهری، راهکارهای زیرزمینی و تونل شهری در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016

مهندس ابوالقاسم مظفری ریاست انجمن تونل ایران از برگزاری نشست تخصصی حوزه مسائل شهری، راهکارهای زیرزمینی و تونل شهری در حاشیه اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016، تاریخ 30و31 تیرماه 95 در یکی از سالن های همایش برج میلاد تهران خبر داد.

به گزارش ایران سپید  توسعه روز افزون جمعیت، برقراری ارتباط در سطح شهرها، محدودیت فضای سطحی در شهرها، افزایش نیازهای جامعه از لحاظ دسترسی های مختلف و بسیاری موارد دیگر باعث شده رویکرد به طراحی و ساخت فضاهای زیرزمینی در شهرها رو به افزایش بگذارد. ساخت و اجرای پروژه های متعدد شهری در زمینه تونل و فضاهای زیر زمینی دبیر خانه اجلاس را بر آن داشت تا پنلی تحت عنوان مسائل شهری، راهکارهای زیرزمینی و تونل شهری را ساماندهی نماید. مهندس مظفری محورهای مورد بحث در این نشست تخصصی لزوم به گارگیری فضاهای زیرزمینی در مناطق شهری، جایگاه فضاهای زیر زمینی در طرح جامع کلان شهرها، مدیریت تونل سازی در مناطق شهری، سیستم های هوشمند در تونل های شهری عنوان نمود. در این محور­ها بطور کلی به دلایل استفاده از فضاهای زیر زمینی برای اهداف حمل و نقلی در شهرها، برنامه ریزی طرحهای جامع مختلف از جمله طرح جامع حمل و نقل و نقشی که فضای زیر زمینی در تحقق به اهداف این طرح های جامع در کلان شهر ها خواهد داشت، نحوه و مراحل طراحی، اجرا، بهره برداری، تعمیر و نگهداری تونل و فضاهای زیر زمینی، نقش این مراحل در به ثمر رسیدن و استفاده صحیح از فضای زیرزمینی، استفاده از ابزارهای الکترونیکی و مکانیکی برای کنترل های مختلف در تونل ها و فضاهای زیر زمینی شهری و نقش این سیستم های هوشمند در بهره برداری صحیح و اصولی از این مجراهای زیر زمینی در سیستمهای حمل و نقلی پرداخته        خواهد شد. مهندس مظفری  ابراز امیدواری کرد که برگزاری این اجلاس راهی برای همکاری بیشتر با مسئولان و مدیران شهری، اعضای شورا اسلامی شهرها و شهرداران در توسعه مدیریت شهری و ارائه راهکارهای تخصصی وکارآمد معضلات حوزه مسائل شهری، راهکارهای زیر زمینی و تونل شهری باشد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به پایگاه اینترنتی اجلاس به آدرس www.tnsi.ir مراجعه و یا با شماره های 4 -33699093-021 و    9-36621318-021 تماس برقرار کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *