شناسه خبر: 9488 منتشر شده در مورخ: 1395/3/30 ساعت: 09:47 گروه: اجتماعی  
پیش‌بینی برقی‌شدن قطار تهران-مشهد در سال 99

پیش‌بینی برقی‌شدن قطار تهران-مشهد در سال 99

معاون شرکت راه آهن با اشاره به ارزش 2 میلیارد یورویی فاینانس قطار برقی تهران-مشهد از تکمیل این پروژه در سال 99 خبر داد.

به گزارش ایران سپید سعید محمدزاده درباره آخرین وضع پروژه قطار برقی تهران-مشهد گفت : امیدواریم با اقداماتی که انجام شده است، مطابق با زمانبندی این پروژه در 4 سال آینده به اجرا برسد.

 
وی با بیان اینکه پروژه برقی کردن قطار تهران-مشهد در سال 1399 به بهره برداری می‌رسد، افزود: این پروژه برای اجرا مشکلی ندارد و مشغول کار فرآیند قرارداد و اجرایی شدن آن هستیم و در حال حاضر طرح مطالعاتی آن شروع شده است.
 
معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن با اعلام اینکه این یک پروژه بزرگ است که تامین مالی زیادی نیاز دارد به مهر گفت: فعلا در حال انجام فرآیندهای تامین مالی هستیم و تیم پیمانکار داخلی و خارجی مطالعات را آغاز کرده‌اند.
 
محمدزاده، رقم فاینانس این پروژه را 2 میلیارد یورو اعلام کرد و افزود: به دلیل اینکه پروژه اعتبار زیادی نیاز دارد، از ابتدا با مشکل تامین مالی روبرو شد و در یک دوره این موضوع مطرح شده بود که به صورت BOT به اجرا برسد اما بازهم به این روش با مشکل مالی روبرو شدیم.
 
وی اظهار داشت: برنامه های جدیدی برای تامین مالی طرح شده است و امیدواریم با گشایش‌هایی که در فاینانس اتفاق افتاده است، این پروژه به زودی کلید بخورد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *