شناسه خبر: 9425 منتشر شده در مورخ: 1395/3/24 ساعت: 08:57 گروه: اجتماعی  
۳۶ دستگاه اجرایی عهده دار بهسازی معابر شهری برای معلولان دامغانی

۳۶ دستگاه اجرایی عهده دار بهسازی معابر شهری برای معلولان دامغانی

معاون عمرانی فرماندار دامغان با بیان اینکه ۳۶ دستگاه اجرایی کمیته مناسب سازی معابر شهری برای معلولان دامغانی را تشکیل داده اند، گفت: معابر این شهر برای معلولان باز سازی می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر عباس طاهران پور صبح دوشنبه و در نخستین جلسه کمیته مناسب سازی معابر شهری دامغان در سالجاری و به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید نقش خود را در بحث مناسب سازی معابر شهری برای معلولان و جانبازان به خوبی ایفا کنند، بیان داشت: در شهر دامغان و شهرک های اقماری از سوی شهرداری اقدامات بسیار خوبی برای بهسازی پیاده رو ها انجام شده و این اقدامات نیز در شهرهای امیریه، دیباج و کلاته رودبار باهدف ارائه خدمات به معلولان و جانبازان از سوی شهرداری های این شهر اجرایی می شوند.

وی افزود: شهرداری دامغان از سال ۹۱تا ۹۴ به میزان ۷۳هزار و ۶۲۰متر مربع کار پیاده روسازی را در این شهر اجرا و برای اجرای این طرح ۳۴میلیارد و ۷۴۶میلیون و ۷۷۲ هزار و ۱۱۱ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری دامغان هزینه کرده است.

معاون فرماندار دامغان همچنین گفت: یکی از اهداف اجرای طرح روسازی و مناسب سازی معابر شهری در سطح شهرها، تردد آزادانه و بدون خطر در محیط ها، اماکن و معابر شهری و برخورداری یکسان از حقوق شهروندی و اجتماعی است که همه دستگاه های اجرایی عضو کمیته مناسب سازی معابرشهری باید در این راستا همکاری و همراهی بسیار خوبی داشته باشند.

شناسایی ۲۰۰۰ معلول در دامغان

رئیس اداره بهزیستی دامغان نیز در این جلسه از وجود دو هزار و ۱۲ معلول شناسایی شده در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تمامی این معلولان در اداره بهزیستی پرونده معلولیت تشکیل شده و در طول سال به آنان خدمات ارائه می شود.

ابوالقاسم خطیب زاده با بیان اینکه ۴۰درصد از معلولان شناسایی شده دامغان را معلولان جسمی و حرکتی تشکیل می دهند، بیان داشت: قشر معلول می کوشد که خود را به جامعه نشان دهد و ما مسئولان نیز وظیفه داریم خدمات بسیار خوبی را برای این قشر ارائه کنیم تا آنان نیز همانند دیگر شهروندان بتوانند از خدمات لازم بهره مند شوند.

وی افزود: سازمان بهزیستی می کوشد در ادامه خدمت رسانی به اقشار معلول، محروم و مستضعف جامعه از کمک های مالی و فکری و مشارکت عمومی آحاد جامعه بیشتر بهره مند شوند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *