شناسه خبر: 9364 منتشر شده در مورخ: 1395/3/19 ساعت: 10:04 گروه: اجتماعی  
اهدای 5 هزار بسته چای به نیازمندان
با اجرای دومین جشنواره یکصد هزار لبخند؛

اهدای 5 هزار بسته چای به نیازمندان

دبیر جشنواره یکصد هزار لبخند هلال احمر حمایت از تولیدات داخلی و کمک به نیازمندان را از اهداف این جشنواره اعلام کرد و افزود: نیکوکاران تا کنون 5 هزار بسته چای ایرانی را برای کمک به نیازمندان اهدا کرده اند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، علی محمد حسن  با اشاره به استقبال گسترده خیرین و نیکوکاران از جشنواره یکصد هزار لبخند، گفت: پروژه یکصد هزار لبخند با هدف اهدای یکصد هزار بسته چای، پروژه عظیم و سنگینی است و هدف آن میزبانی از خانواده های ایتام و نیازمند روزه دار بر سر سفره های سحری و افطاری با چای ایرانی و نیز حمایت از تولیدات ملی است. 

وی با بیان اینکه این جشنواره برای ایام ماه مبارک رمضان طراحی شده است و برنامه از امروز آغاز می شود و تا روز عید سعید فطر ادامه دارد، گفت: یک شرکت تولید و توزیع مواد غذایی در کشور در کنار باشگاه کارآفرینی در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود ، عهده دار تامین و فروش بسته های چای به نفع نیازمندان شناسایی شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است.
دبیر جشنواره یکصد هزار لبخند توضیح داد: قیمت هر بسته چای اصیل ایرانی چین بهاره، معادل 125هزار ریال است که با توجه به تعدد استانها و تعدد نمایشگاه ها و ایستگاه های فروش، سعی ما بر این است که از طریق سایت باشگاه کارآفرینی اطلاع رسانیِ کامل از مراکز فروش داشته باشیم. 
محمد حسن با اشاره به تجربه اجرای موفق جشنواره مذکور در سال گذشته به نفع بیماران ام اس و جمع آوری مبلغی معادل یک میلیارد ریال، تاکید کرد و افزود: آمادگی ذهنی مخاطب ما در ماه مبارک رمضان برای انجام این دست پروژه ها و همچنین آگاهی از برنامه ملی همای رحمت می تواند نوید بخش اجرای موفق تر این جشنواره برای امسال باشد.
خیران می توانند در این جشنواره ، تعداد مشخص بسته های چای های اهدایی خود را از از طریق سایت www. newshanik و یا مراجعه به دفاتر هلال احمر در تمام استان ها به نیازمندان اهدا کنند.
سازمان داوطلبان هلال احمر چای و مبالغ جمع آوری شده را به خانواده های نیازمندی شناسایی شده اهدا می کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *