شناسه خبر: 9352 منتشر شده در مورخ: 1395/3/18 ساعت: 15:22 گروه: فرهنگی  
همراه با رادیو تهران در ماه رمضان

همراه با رادیو تهران در ماه رمضان

شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه های متنوع به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.

به گزارش ایران سپید به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی، محمد صالح علاء و رشید کاکاوند در ویژه برنامه «به تماشا سوگند» از شبکه رادیویی تهران در لحظه های ناب افطار، روزه داران را از ساعت 20 تا 21 همراهی می کنند.

ویژه برنامه سحر شبکه رادیویی تهران با عنوان «لحظه های استجابت» از ساعت 3 تا 4:30 دقیقه با بخش های ادعیه و مناجات، رمضان در ادب فارسی و پخش دعای سحر همراه مخاطبان است.

کتاب "علی (ع) خورشید بی غروب" نوشته محمد حسن ارجمندی است که هر روز از ساعت 5:50 دقیقه با معرفی خصایل و سجایای امام علی (ع) از زبان اشیاء، مکان ها و صفات از رادیو تهران پخش می شود.

داستان ها و قصه های قرآنی هر روز از ساعت 5:5 دقیقه با اجرا و کارشناسی احمد تمیم داری روایت می شود.

شبکه رادیویی تهران به صورت روزانه در چهار بخش، تلاوت ترتیل قرآن کریم را با عنوان «به رنگ خدا درآییم» پخش می کند. شنوندگان تلاوت استاد محمد حسین سبزعلی را از ساعت 4:30 دقیقه و صدای استاد عباس امام جمعه را از ساعت 10:30 دقیقه خواهند شنید.

همچنین سومین بخش از تلاوت ساعت 17:30 دقیقه با صدای استاد محمد جبریل و استاد محمد صدیق منشاوی پخش می شود.

در برنامه «بوستان معرفت» نیز منتخب سخنرانی ها علما از شخصیت های دینی و مذهبی به مدت 30 دقیقه از ساعت 5:20 دقیقه روی آنتن می رود.

«کتاب شب» رادیو تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان به مدت دو هفته با روایت های بهروز رضوی، تاریخ طبری را بازخوانی می کند. این برنامه در دو هفته دوم کتاب تفسیر قرآن را با عنوان کشف الاسرار و عدة الابرار روایت می کند.

همچنین «زره هزار گره» برگرفته از فرازهایی از دعای جشن کبیر با روایت های احساسی و عرفانی است که ساعت 6:35 دقیقه از رادیو تهران با روزه داران همراه می شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *