شناسه خبر: 9338 منتشر شده در مورخ: 1395/3/18 ساعت: 10:33 گروه: فرهنگی  
دعوت شبکه یک از عموم مردم برای حضور در جشن بزرگ رمضان

دعوت شبکه یک از عموم مردم برای حضور در جشن بزرگ رمضان

جشن رمضان" امسال شبکه یک با نام "دعوت" از دیروز دوشنبه 17 خرداد ماه، ساعت 23:15 پخش خود را به‌صورت زنده از برج میلاد آغاز کرد

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی رسانه ملی  بزرگ "دعوت" گفت: اجرای این ویژه برنامه را نیما کرمی و همسرش زینب زارع بر عهده دارند و مازیار فلاحی هم خواننده تیتراژ آن است.

به گفته کشاورز ویژه برنامه «دعوت» جشن بزرگی است که در شب‌های ماه مبارک رمضان و با هدف به چالش کشیدن و دعوت مردم از هر قشر و طبقه ای به سمت خیر و خوبی ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود افزود: افرادی که به عنوان میهمان در این برنامه حضور دارند از میان هنرمندان، ورزشکاران، خوانندگان، مسئولان هستندکه هر یک به فرا خور به سمت یکدلی، کارخیر، بندگی و... دعوت می شوند در واقع هر میهمان که در برنامه حضور پیدا می کند، در ابتدا خود آغازگر خوبی است که مخاطبان را به کاری خیر دعوت می کند و در وهله اول خودش به آن کار اقدام عملی می کند و هرشب در این برنامه شاهد یک اتفاق این چنینی از سمت مهمانان خواهیم بود.

کشاورز افزود: این برنامه در کنار ایجاد کردن فضایی شاد ومعنوی برای هموطنان در ماه رمضان به بحث مهرورزی وتوجه به سمت اعمال پسندیده حرکت می کند و در بخش کارشناسی پای صحبت های حجت الاسلام برمایی می نشینیم.

معرفی آداب ماه رمضان در نقاط مختلف کشور، ایجاد فضاهای شاد در این ماه در کنار شب های نیایش و دعا از دیگر بخش های برنامه جشن " دعوت " است.

برنامه "دعوت" کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی مشترک محمدجواد عبدالرحمانی و مجتبی کشاورز، و با همکاری و مشارکت شرکت «به پرداخت ملت» هر شب حدود ساعت 23 و 15 دقیقه به مدت 45 دقیقه به صورت زنده از برج میلاد، از شبکه یک پخش می شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *