شناسه خبر: 9333 منتشر شده در مورخ: 1395/3/18 ساعت: 09:56 گروه: فرهنگی  
عموها دوباره برای بچه‌ها اجرا می کنند

عموها دوباره برای بچه‌ها اجرا می کنند

محمد مسلمی ،علی فروتن و حمید گلی معروف به عموهای فیتیله‌ای در ماه مبارک رمضان با " جشن فرشته ها" به استقبال بچه‌ها می‌آیند.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا آقایی تهیه کننده برنامه " جشن فرشته‌ها " گفت: هر شب درفضایی باز درمنطقه فرهنگی پارک هرندی همراه باعموهای مهربان بچه ها، میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده های آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه مبارک و شادی است افزود: ما می‌خواهیم به بچه‌ها این پیام را بدهیم که ماه رمضان بجز بخشی که مناسبت مذهبی دارد ماهی پر از شادی و برکت است و به همین دلیل هر شب ساعت 22 تا 24 شب، "جشن فرشته‌ها" را برگزار می‌کنیم و روز بعد، ساعت 16:20 از شبکه یک پخش می‌شود.

در این برنامه که از روز سه شنبه 18 خرداد ماه، اولین قسمت آن پخش می‌شود علاوه بر عموهای فیتیله‌ای هنرمندان بخش کودک و نوجوان هم در این برنامه هنرنمایی می‌کنند.

معرفی کودکان و نوجوانان توانمند و برگزیده در بخش های مختلف هنری، علمی، ورزشی و ... از جمله بخش های "جشن فرشته‌ها" است که با هدف ایجاد حس اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری در مخاطبان که خانواده ها و فرزندان آن‌ها هستند، انجام می شود.

تهیه کننده برنامه "جشن فرشته‌ها" افزود: این برنامه که درگروه اجتماعی شبکه یک تهیه شده است و در ایام ماه مبارک رمضان هر روز به مدت 55 دقیقه از شبکه یک پخش می شود، دارای بخش هایی همچون بخش فیتیله محبت است که در آن عموهای فیتیله ای هر بار میهمان یکی از فرزندان شهدا، کودکان کار و ... می‌شوند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *