شناسه خبر: 9332 منتشر شده در مورخ: 1395/3/18 ساعت: 10:02 گروه: فرهنگی  
«شرلوک هلمز» و «سرزمین آهن» از 18 خرداد در شبکه نمایش

«شرلوک هلمز» و «سرزمین آهن» از 18 خرداد در شبکه نمایش

شبکه نمایش سیما در راستای پخش سریال های قدیمی و خاطره انگیز و همچنین سریال های جدید، دو سریال را به روی آنتن می برد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی سیما، سریال «شرلوک هلمز» محصول 1984 انگلستان با بازی ماندگار جرمی برت و سریال کره ای «سرزمین آهن» محصول 2010، از 18 خرداد هر روز از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

سریال «سرزمین آهن»، داستان زندگی کیم سورو از فرمانروایان کره را در دوره سه پادشاهی به تصویر می‌کشد. کیم سورو موفق می شود با متحد کردن 12 منطقه کشور گایا را تاسیس کند که در برابر دیگر کشورهای زمان خود از قدرت و استقلال برخوردار بود. آهنگری و تجارت دریایی از برتری های منطقه گایا در آن دوره بود.

«سرزمین آهن» در سال 2010 و در 32 قسمت توسط شبکه MBC کره ساخته شد. جی سانگ در نقش کیم سورو، پارک گان تائه و یائه جونگ اوک از جمله بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است افشین ذی نوری مدیریت دوبلاژ سریال را بر عهده داشته و حسین عرفانی، زهره شکوفنده، وحید منوچهری، اکبر منانی و جواد پزشکیان از جمله صداپیشگانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «سرزمین آهن» از 18 خرداد هر روز ساعت 18:30 پخش و روز بعد 3 بامداد و 13:30 تکرار خواهد شد.

بسیاری از بازیگران تاریخ سینما با یک فیلم یا نقش خاص جاودانه می شوند. جرمی برت بازیگر انگلیسی از جمله بازیگرانی است که با ایفای نقش شرلوک هلمز در ذهن مخاطبین ماندگار شده است و در ایران بسیاری شرلوک هلمز را با او می شناسند. او از 1984 تا 1994 در دو سری از این مجموعه با عنوان های «شرلوک هلمز» و «بازگشت شرلوک هلمز» ایفای نقش کرد.

داستان سریال به زندگی کارآگاه نابغه ای می پردازد که با همکاری دوست صمیمی خود دکتر واتسون، پرونده‌های مختلفی را که پلیس از حل آنها عاجز است را به سرانجام می رساند.

«شرلوک هلمز» از 18 خرداد هر روز ساعت 19:30 پخش و روز بعد ساعت 4:30 و 14:30 تکرار خواهد شد.

 

 

به گزارش ایران سپید

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *