شناسه خبر: 9182 منتشر شده در مورخ: 1395/3/3 ساعت: 11:02 گروه: اجتماعی  
جشنواره «جوانان دیروز» در آسایشگاه کهریزک برگزار شد

جشنواره «جوانان دیروز» در آسایشگاه کهریزک برگزار شد

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی "جوانان دیروز "با همت موسسه خیریه کهریزک و فدراسیون بازی های روستایی و بومی محلی ، از ساعت 10 صبح تا 17 با هدف تکریم سالمندان دور از خانواده به عنوان یک برنامه فرهنگی ، ارزشی و عام المنفعه همزمان با سالروز تولد حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) و روز جهانی مستضعفان و با حضور هنرمندانی از 15 استان کشور در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش ایران سپید آسایشگاه خیریه کهریزک در روز نیمه شعبان، همزمان با شیعیان سراسر جهان به شادمانی پرداخت و برای سالمندان، معلولان و بیماران ام.اس موسسه خیریه کهریزک که قادر به دیدن برنامه‌های خارج از آسایشگاه نیستند، جشنواره بازی‌های بومی و محلی را برگزار کرد.

یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره معرفی آسایشگاه خیریه کهریزک به اقصی نقاط کشور ،فراهم کردن ساعاتی شاد و دل انگیز برای مددجویان ، یادآوری حس خوب دوران جوانی و القاء حس توانمندی در سالمندان و همچنین احیای بازی های بومی، محلی فراموش شده می باشد.

در این جشنواره شاد و مفرح، 213 نفر از نمایندگان اقوام مختلف 15 استان کشور از جمله: اردبیل، کردستان، لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، فارس، آذربایجان غربی ، مازندران، البرز، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اصفهان ، کرمان و زابلی های مقیم تهران با لباس های محلی و سنتی، بازی ها و موسیقی منطقه خود را برای عموم سالمندان و معلولان و بازدیدکنندگان به معرض نمایش گذاشتند. در حاشیه این جشنواره، غرفه های صنایع دستی و تولیدات مددجویان آسایشگاه کهریزک به معرض نمایش در آمد و همچنین نمایندگان اقوام مختلف کشور با پخت نان و آش محلی از مدعوین پذیرایی کردند.    

 

 

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *