شناسه خبر: 9013 منتشر شده در مورخ: 1395/2/18 ساعت: 08:40 گروه: اجتماعی  
۷۰۰ نابینا برای نخستین بار به مشهد مقدس اعزام شدند

۷۰۰ نابینا برای نخستین بار به مشهد مقدس اعزام شدند

همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص)، ۷۰۰ نابینا به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر محمد علی روحی یکی از خیرین و پایه گذاران برنامه زیارتی برای نابینایان گفت: در ایام مختلف سال تسهیلات ویژه ای برای افراد کم برخوردار و ناتوان کشور در نظر می گیریم. 

وی افزود: این کار بدون تبلیغات بوده و هدف از آن، فراهم کردن شرایط مناسب برای معلولان و ناتوانان کشور است. 

این خیر با بیان اینکه افراد معلول اعم از ناشنوا، نابینا، جسمی، حرکتی و... در جایگاه والایی قرار دارند اظهارکرد: باید تلاش کنیم به این افراد خدمت رسانی کنیم و برنامه های ما نیز در همین راستا بوده است. 

روحی با اشاره به اعزام ۷۰۰ نابینا به مشهد مقدس تصریح کرد: این افراد به مدت یک هفته در بهترین هتل مشهد اسکان داده خواهند شد و تمهیداتی اندیشیده شده که در این مدت افراد علاوه بر زیارت از اماکن تفریحی مشهد نیز بازدید داشته باشند. 

وی از حضور پرستاران در کاروان زائران نابینا خبر داد و خاطرنشان کرد: جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران نابینا که با هواپیما عازم مشهد شده اند، ۱۰۰ خدمه اعم از پرستار، مددکار و ... به مشهد اعزام شده تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، بتوانند به این افراد کمک کنند.

این خیر با اشاره به نحوه شناسایی افراد اذعان کرد: این کار با همکاری NGO ها انجام می شود به طوری که افراد توسط سازمان های مردم نهاد به خیرین معرفی می شوند. افرادی هم که برای این سفر اعزام می شوند از استان های محروم هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *