شناسه خبر: 8916 منتشر شده در مورخ: 1395/2/8 ساعت: 09:51 گروه: سیاسی  
طرح عاشقانه یک مادر برای کودکان معلول

طرح عاشقانه یک مادر برای کودکان معلول

شاید فکر کنید آپسی یک وسیله ساده است که می تواند منجر به چند قدم راه رفتن شود، اما همین چند قدم ساده می تواند همه دنیا و آرزوی کسی باشد.

به گزارش ایران سپید به نقل از برترین ها: وقتی پسر «Debby Elnatan» روتم، دو ساله بود پزشکان به او گفتند که پاهایش هیچ هوشیاری ندارند. روتم با فلج مغزی متولد شده بود، یک اختلال حرکتی دائمی که روی مهارت های حرکتی، عضلات و ایستادن تاثیر می گذاشت. روتم بیشتر روز را به نشستن می گذراند، اما الناتان چیز بیشتری برای پسرش می خواست. به خصوص دوست داشت پسرش بایستد یا راه برود. برای اینکه پسرش بتواند بایستد و با او راه برود، دست و پاهایش را می گرفت و او را با خود حرکت می داد. او مجبور بود همیشه خم شود و زانو بزند، این موضوع فشار زیادی جسمی و روحی به او وارد می کرد، و تلنگری شد برای اینکه خارچ از چارچوب فکر کند.ضرورت ها واقعا مادر همه اختراعات هستند. الناتان می دانست که دوست دارد به روتم کمک کند تا راه برود اما اما مجبور بود به دنبال راه کارآمدتری بگردد. در این زمان بود که «Upsee» به وجود آمد. دستگاه حرکتی هوشمندانه ای که به راحتی کمک می کند فرد حرکت کند. یک فرد بزرگسال این وسیله را دور کمرش می بندد و صندل های دوطرفه کمک می کند که پای هردو فرد بزرگسال و کودک فلج درآن جای بگیرد. آپسی یک وسیله شگفت انگیز برای بچه هایی است که از اختلالات عصبی و عضلانی رنج می برند، زیرا به آنها فرصت انجام چیزهای ساده ای را می دهد که ما هرروز با بی اهمیتی آن را انجام می دهیم. آنها می توانند برای اولین بار خواهر یا برادرشان را در آغوش بگیرد. شاید فکر کنید آپسی یک وسیله ساده است که می تواند منجر به چند قدم راه رفتن شود، اما همین چند قدم ساده می تواند همه دنیا و آرزوی کسی باشد.
طرح عاشقانه مادر برای کودکان معلول

طرح عاشقانه مادر برای کودکان معلول

طرح عاشقانه مادر برای کودکان معلول

طرح عاشقانه مادر برای کودکان معلول

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *