شناسه خبر: 8873 منتشر شده در مورخ: 1395/2/4 ساعت: 15:04 گروه: فرهنگی  
رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن ایران صدا
همزمان با 4 اردیبهشت، سالروز تأسیس رادیو در ایران صورت می‌گیرد؛

رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن ایران صدا

همزمان با 4 اردیبهشت، هفتاد و ششمین سالروز تأسیس رادیو در ایران، معاونت صدای رسانه ملی با هدف احترام به نیاز مخاطبان در فضای مجازی، نسخه‌ی شماره2 اپلیکیشن ایران‌صدا را به مخاطبان و شنوندگان رادیو تقدیم می‌کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، معاونت صدای رسانه ملی با هدف احترام به نیاز مخاطبان در فضای مجازی، همزمان با 4 اردیبهشت، هفتاد و ششمین سالروز تأسیس رادیو در ایران، از نسخه‌ی 2 اپلیکیشن ایران‌صدا رونمایی کرده و آن را به مخاطبان و شنوندگان رادیو تقدیم می‌کند. علاقمندان و شنوندگان رادیو می توانند از طریق این نسخه علاوه بر امکانات نسخه قبلی به امکانات دیگری نیز دسترسی داشته باشند. امکان دسترسی به آرشیو برنامه ای شبکه های رادیویی، امکان دسترسی به آرشیو زمانی شبکه های رادیویی، بهبود ظاهر گرافیکی نرم افزار و استفاده بهینه از اینترنت، امکان دریافت فایل صوتی آرشیو برنامه ها و امکان ماشین زمان به مدت یکساعت از زمان حال (ذخیره محتوای صوتی برنامه ها تا یکساعت از زمانی که مخاطب برنامه مورد نظر را متوقف نموده است.) از مهم ترین ویژگی های نسخه 2 اپلیکیشن ایران صدا است.  علاقمندان می‌توانند نسخه جدید اپلیکشن ایران‌صدا را از طریق سایت ایران صدا به نشانی www.iranseda.ir دریافت نمایند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
فرهاد 1400/8/26 - 14:53
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment خیلی ممنونم از شماها واقعا ایرانصدا اپلیکیشن بی نظیری هست در مقایسه با برنامه های دیگه/متشکرم
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *