شناسه خبر: 8835 منتشر شده در مورخ: 1395/1/31 ساعت: 09:49 گروه: اجتماعی  
یارانه معلولان افزایش می‌یابد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

یارانه معلولان افزایش می‌یابد

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنود، جاجرم و مانه ، درباره حذف ۲۴ میلیون نفر از یارانه بگیران، گفت: این طرح برای چند سال در اختیار دولت گذاشته شده بود، اما در ‌‌نهایت دولت اعلام کرد که مجلس، برای کم کردن تعداد افراد یارانه بگیر شرایطی را اعلام کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از باشگاه خبرنگاران، عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: مجلس با توجه به موافقت دولت شرایطی را تعیین کرد که طبق آن افرادی که حقوق سالیانه آن‌ها بالای ۳۵ میلیون تومان است یارانه‌اشان حذف شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پزشکان، قضات، نمایندگان و اعضای هیئت مدیره کارخانه‌جات جزو مشاغلی هستند که یارانه آن‌ها حذف می‌شود، اما یارانه خانوارهای بالای ۵ نفره و کم درآمد پرداخت می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه بر این اساس دولت یارانه نیازمندان را افزایش خواهد داد، خاطر نشان کرد: برای مثال یارانه مددجویان کمیته امداد خمینی و معلولان تحت حمایت دولت که هم اکنون یارانه‌ای ۵۰ هزار تومانی می‌گیرند، افزایش می‌یابد.
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *