شناسه خبر: 8681 منتشر شده در مورخ: 1395/1/15 ساعت: 09:20 گروه: اجتماعی  
بررسی طرح تفکیک خدمات امداد و بهزیستی در برنامه ششم توسعه

بررسی طرح تفکیک خدمات امداد و بهزیستی در برنامه ششم توسعه

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در سال 95، سه رویکرد پیشگیری، تقویت مشارکت‌های مردمی و استاندارد سازی اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان خواهد بود، گفت: بررسی طرح تفکیک خدمات امداد و بهزیستی در برنامه ششم توسعه پیگیری می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد:یکی از سیاست‌های امسال سازمان اجرای برنامه‌های پیشگیری در حوزه‌های مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی و معلولیت بوده ضمن اینکه توسعه مراکز پیشگیری و اقدامات بهنگام و کارشناسی در اولویت قرار دارد. محسنی بندپی بیان کرد: استاندارد سازی و کیفی کردن خدمات بر اساس آخرین دستاورد علمی روز دنیا و همچنین جذب مشارکتهای مردمی و استفاده از ظرفیت خیرین برنامه بعدی سازمان در سال جاری خواهد بود. رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه به خیر جمعی اشاره کرد و گفت: در همین راستا، همایش مسئولیت اجتماعی و اهداء جایزه شهید فیاض بخش در سال جاری برگزار می‌شود که هدف از آن نهادینه کردن مسئولیت اجتماعی در بین بنگاه‌های اقتصادی است. وی در ادامه به طرح تفکیک خدمات کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان مجلس، در نهایت طرح اشاره شده در برنامه ششم توسعه پیگیری خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *