شناسه خبر: 8636 منتشر شده در مورخ: 1394/12/25 ساعت: 09:33 گروه: اجتماعی  
حمایت قاطع منتخبان قزوین در مجلس از معلولان
منتخب قزوین در مجلس مطرح کرد؛

حمایت قاطع منتخبان قزوین در مجلس از معلولان

منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتخبان مردم٬ صدای معلولان در خانه ملت هستند٬‌ نسبت به حمایت قاطع در پیگیری امور معلولان قول مساعد داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرنگار مهر٬ سیده حمیده زرآبادی در مراسم تقدیر از دانش‌آموران معلول که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد٬ اظهار کرد: تمام انسان‌ها محدودیتی دارند که افراد دارای نعلولیت نیز از آن جمله‌اند که معلولیت برای آنان محدودیتی ایجاد نکرده است. وی با بیا اینکه در کانون معلولان توانا با حفظ کرامت افراد دارای معلولیت به فعالیت می‌پردازد٬ افزود: تلاش می‌کنیم صدای معلولان در خانه ملت باشیم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکنیم. زرآبادی ادامه داد: مردم هستان در انتخابات هفتم اسفندماه دست به حرکت بزرگی زدند و نمایندگان خود در خانه ملت را انتخاب کردند که باید جواب اعتماد آنان را بدهیم. منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افراد دارای معلولیت در این کانون به فعالیت‌های قابل توجهی پرداخته‌اند که وظیفه داریم از آن حمایت کنیم.

صدور مجوز فعالیت مستقل شعب شهرستانی کانون معلولان توانا

سیداکبر حسینی٬ مدیر شعب کانون معلولان توانا نیز در این مراسم از صدور مجوز فعالیت مستقل برای شعب شهرستانی کانون معلولان توانا خبر داد. حسینی افزود: با صدور مجوز برای شعب شهرستانی کانون معلولان توانا٬ از این پس این شعب به صورت مستقل فعالیت می‌کنند. وی عنوان کرد: گسترش فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی این شعب همچنین عصوگیری و ارائه خدمات آموزشی گسترده‌تر به دانش‌آموزان دارای معلولیت از برنامه‌های سال آینده شعب کانون معلولان تواناست. در این برنامه با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌ها از دانش‌آموزان دارای معلولیت استان قزوین تقدیر به عمل آمد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *