شناسه خبر: 8547 منتشر شده در مورخ: 1394/12/17 ساعت: 10:55 گروه: اقتصادی  
اسکان ۱۰۰هزار مهمان نوروزی در پایتخت
توزیع میوه عید از ۲۰ اسفند

اسکان ۱۰۰هزار مهمان نوروزی در پایتخت

فرماندار تهران اعلام کرد:‌ از بیستم اسفندماه میوه نوروزی توزیع می شود و با ثبات قیمت در بازار و تلطیف قیمت ها نگرانی برای بازار شب عید وجود ندارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر، عیسی فرهادی در مورد نتیجه جلسه ستاد نوروزی تهران گفت: این مهم مانند سالهای قبل با همکاری شهرداری تهران انجام شده و ادارات هلال احمر،نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و گردشگری و آموزش و پرورش در برنامه ریزی های استقبال از مسافران نوروزی مشارکت دارند. همچنین در ایام نوروز آمادگی برای اسکان ۱۰۰ هزار مهمان نوروزی در مدارس تهران وجود دارد.

فرماندار تهران به برگزاری نمایشگاه های بهاره تا بیستم اسفندماه اشاره کرد و گفت:‌ شهروندان مطمئن باشند که با ثبات قیمت در بازار و تلطیف قیمت ها نگرانی برای بازار شب عید وجود ندارد.

فرهادی با بیان رفع اشکالات برنامه ریزی برای تمهیدات نوروزی نسبت به سال های گذشته گفت: امسال ظرفیت ها برای تمهیدات نوروزی استان بیشتر شده و شهرداری تهران در موضوع تهران گردی و بازدید از اماکن دیدنی تهران اقداماتی انجام داده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *