شناسه خبر: 8470 منتشر شده در مورخ: 1394/12/10 ساعت: 11:54 گروه: حوادث  
استاد دانشگاه قاتل شناخته شد

استاد دانشگاه قاتل شناخته شد

یک استاد دانشگاه که برای رسیدن به پول‌های دوستش او را به قتل رسانده بود، از سوی بازپرس جنایی مجرم شناخته شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری انلاین رسیدگی به این پرونده جنایی از 26 دی سال گذشته آغاز شد. آن روز فردی در تماس با پلیس شهر پردیس از پیدا شدن جسد فردی میانسال خبر داد. تیمی از مأموران راهی محل کشف جسد در حوالی جاجرود شدند و با جسد مردی ناشناس که زیر سنگ‌ها پنهان شده بود روبه‌رو شدند. جسد قربانی داخل پتو قرار داشت و زیر تعداد زیادی سنگ مدفون شده بود.

از سویی دور گردنش نیز ریسمانی بسته شده بود و جوهر باقیمانده روی انگشت سبابه‌اش نشان می‌داد او سندی را انگشت زده و به‌احتمال زیاد قتل وی با این موضوع در ارتباط است. در ادامه تحقیقات معلوم شد جنازه متعلق به مردی 50ساله به نام قدرت است. در جریان بررسی حساب‌های بانکی مقتول مشخص شد که بعد از مرگ وی مبلغ 200میلیون تومان از حسابش برداشت شده است. در ادامه یکی از دوستان مقتول به‌عنوان نخستین مظنون دستگیر شد. متهم به قتل که مدرس دانشگاه است با اعتراف به جنایت گفت: من و قدرت از چند سال قبل با یکدیگر دوست بودیم. می‌دانستم او وضعیت مالی خوبی دارد و برای به‌دست آوردن پول‌هایش او را به قتل رساندم. شب حادثه به خانه او رفته بودم. از قبل تعداد زیادی قرص در شیرکاکائو حل کردم.

می‌دانستم اگر این تعداد قرص را بخورد می‌میرد. صبح که بیدار شدم فهمیدم او فوت شده است. متهم ادامه داد: قدرت در حسابش 200میلیون تومان پول داشت. به همین دلیل دسته چک او را دزدیدم و امضای وی را جعل کردم و با هویت جعلی این پول را از حسابش برداشتم. از طرفی قرارداد صوری تنظیم کردم که طبق آن قدرت مبلغ 200میلیون تومان به من بدهکار می‌شد و بعد از مرگش اثر انگشتش را پای این قرارداد زدم و جسدش را به حوالی تهران بردم. متهم گفت: چند روز از قتل قدرت می‌گذشت که من دچار عذاب وجدان شدم اما نمی‌دانستم چه کار کنم. به همین دلیل 70عدد از همان قرص‌هایی را که به قدرت خورانده بودم حل کردم و می‌خواستم با خوردن آنها خودکشی کنم ولی نتوانستم تا اینکه دستگیر شدم.پس از اقرار متهم، قاضی سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران برای این استاد دانشگاه به اتهام قتل، سرقت، جعل و ... قرار مجرمیت صادر کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *