شناسه خبر: 8437 منتشر شده در مورخ: 1394/12/8 ساعت: 10:52 گروه: بهداشت و سلامت  
حال آیت‌الله واعظ طبسی مساعد نیست
وزیر بهداشت:‌

حال آیت‌الله واعظ طبسی مساعد نیست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از عیادت مجدد از آیت ا.. واعظ طبسی، حال وی را نامساعد اعلام کرد و گفت: در عین حال همه امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان ایشان فراهم است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا،  دکتر سید حسن هاشمی  که برای دومین بار برای عیادت و اطلاع از وضعیت آیت الله طبسی به بیمارستان امام رضا مشهد آمده بود، اظهار کرد: قلب و سیستم گوارشی ایشان کار می‌کند، تنفسشان برگشته اما هشیاری نه، دلیل عمده آن هم به دلیل توقف تنفسی نیم ساعته است که داشتند و این باعث شده بخشی از مغزشان آسیب ببیند.

وی افزود: یک خونریزی مغزی نیز اتفاق افتاده است البته وضعیت ایشان از دیشب تغییری نکرده است، بهترین متخصصان با تجهیزات کامل برای بهبود حال ایشان تلاش می‌کنند.

وزیر بهداشت پس از عیادت مجدد از آیت ا.. واعظ طبسی، حال وی را نامساعد اعلام کرد و گفت: در عین حال همه امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان ایشان فراهم است.

گفتنی است دکتر هاشمی دیشب پس از اطلاع از کسالت و بستری شدن آیت الله واعظ طبسی راهی مشهد شد تا از وی در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کند.

آیت الله واعظ طبسی ساعاتی پس از شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق، دچار عارضه تنفسی و در بیمارستان بستری شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *