شناسه خبر: 841 منتشر شده در مورخ: 1392/8/26 ساعت: 12:26 گروه: سیاسی  
تجلیل رییس جمهور از حضور پر شور ملت ایران در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان

تجلیل رییس جمهور از حضور پر شور ملت ایران در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان

مروز شما مردم شریف که فرهنگ، هویت و معنای زندگیتان در عاشورا و کربلا شکل گرفته است درس‌آموز دیگران شده‌اید، بسیاری ملت‌ها و اقوام با تأسی به مرام و آیین سوگواری شما در راه شناخت کربلا و عاشورا به جنبش درآمده‌اند

به گزارش ایران سپید رییس جمهور در پیامی خطاب به ملت ایران با تجلیل از حضور پرشور ملت ولایت‌مدار کشور که در ایام عزای سرور و سالار شهیدان تابلویی زیبا از افتخارآفرینی و آزادگی آفریده‌اند، تأکید کرد: امروز شما مردم شریف که فرهنگ، هویت و معنای زندگیتان در عاشورا و کربلا شکل گرفته است درس‌آموز دیگران شده‌اید، بسیاری ملت‌ها و اقوام با تأسی به مرام و آیین سوگواری شما در راه شناخت کربلا و عاشورا به جنبش درآمده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،متن کامل پیام رییس جمهور به این شرح است: 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
ملت بزرگوار ایران، عاشقان مکتب حسینی
محرم و عاشورا روز پیوند زمین و آسمان و کربلا نقطه زمینی این اتصال و حسین بن علی علیه‌السلام و یاران باوفایش محور تحول عظیم در تاریخ بشریت‌اند که با فداکاری و شهادت، افق‌های نوینی را فراسوی نگاه مادی بر جهانیان عرضه نمودند.
امروز شما مردم شریف که فرهنگ، هویت و معنای زندگیتان در عاشورا و کربلا شکل گرفته است درس‌آموز دیگران شده‌اید، بسیاری ملت‌ها و اقوام با تأسی به مرام و آیین سوگواری شما در راه شناخت کربلا و عاشورا به جنبش درآمده‌اند.
به برکت همین ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام،‌در جای جای کشور عزیزمان شاهد همبستگی و دلبستگی مشترک و جدایی‌ناپذیر بین تمام آحاد مردم با انواع گرایش‌ها و طیف‌های مختلف بودیم. در خیابان‌های کشورمان همه اقشار با سلایق مختلف از جمله برادران اهل سنت و حتی اقلیت‌های دینی، دوشادوش برادران و خواهران شیعه خویش مشغول عزاداری و سوگواری بودند که جا دارد به خاطر این همه شعور و خردمندی‌شان از تک‌تک این عزیزان قدردانی و سپاسگزاری نمایم.
اینجانب به سهم خویش، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت جانگداز حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای آن حضرت به حضور شما ملت شریف و ولایت‌مدار عزیزمان که از اولین روزهای محرم سرتاسر کشورمان را به تابلوی زیبای افتخارآفرینی و آزادگی اختصاص دادید، بر خود لازم می‌دانم تا از تمامی مساعی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیرتان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از خداوند بزرگ مرتبه توفیق روزافزون شما در انجام وظیفه و خدمت برای گسترش آرمان‌های والای ملت شریف و میهن عزیزمان را مسألت می‌نمایم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *