شناسه خبر: 8388 منتشر شده در مورخ: 1394/12/3 ساعت: 14:00 گروه: اجتماعی  
ایجاد امکانات ویژه برای دسترسی معلولان و جانبازان به نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب/خدمات رسانی اتوبوسرانی از ۸ نقطه تهران به شهر آفتاب
تشکری هاشمی به خبر داد:

ایجاد امکانات ویژه برای دسترسی معلولان و جانبازان به نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب/خدمات رسانی اتوبوسرانی از ۸ نقطه تهران به شهر آفتاب

معاون شهردار تهران تاکیدکرد: خط مترو حرم امام خمینی(ره) – پرند ، حدفاصل ایستگاه شاهد – شهر آفتاب به طول ۴٫۵ کیلومتر،ابتدای اردیبهشت ماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

به گزارش ایران سپید  سید جعفر تشکری هاشمی  با بیان اینکه در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب خدمات ویژه ای برای معلولان و جانبازان به لحاظ دسترسی به حمل ونقل عمومی تدارک دیده می شود، گفت: با توجه به اینکه حدفاصلی بین پارکینگ ها تا محل برگزاری نمایشگاه وجود دارد، امکانات حمل ونقلی ویژه برای دسترسی به سالن های برگزاری نمایشگاه برای این قشر و سالمندان مهیا می شود .

وی با بیان اینکه خط متروی حرم مطهر – پرند در سه  فاز به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: فاز نخست این خط حد فاصل ایستگاه شاهد در شمال بهشت زهرا(س) – شهر آفتاب ابتدای اردیبهشت ماه و تا قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

به گفته معاون شهردار تهران فاز دوم این پروژه تا فرودگاه امام(ره) نیز با اولویت بهره برداری در دست احداث است. در عین حال که همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تمامی تمهیدات حمل و نقلی اعم از تاکسی و اتوبوس در این مسیر در دسترس شهروندان قرار می گیرد .

تشکری هاشمی تاکید کرد: برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب از ۸ نقطه شهر تهران تدارک خط ویژه اتوبوس دیده شده که به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد. در عین حال که از محل ایستگاه شاهد و حرم مطهر نیز ایستگاه های تاکسی مهیا خواهد بود .

به گفته معاون شهردار تهران برای اتوبوس هایی که از شهرستان ها به نمایشگاه می آیند تدارک پارکینگ دیده شده و امیدواریم با امکانات ویژه حمل ونقلی که تدارک دیده شده رضایت شهروندان را جلب کنیم .

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *