شناسه خبر: 8307 منتشر شده در مورخ: 1394/11/27 ساعت: 11:02 گروه: ورزشی  
موج سواری پسر نابینا

موج سواری پسر نابینا

قبل از تولد «Derek Rabelo» پدرش آرزو داشت که او یک موج سوار شود. اما درک به دلیل بیماری گلوکوم، نابینا متولد شد. جوان برزیلی که اکنون 23 ساله است، در 17 سالگی به یادگیری رویای پدرش پرداخت و تصمیم گرفت آن را به واقعیت تبدیل کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از برترین ها درک می گوید: «در درجه اول پدرم مرا تشویق و به من کمک می کرد. ما صبح ها با هم به اقیانوس می رفتیم. سپس او مرا به یک دوره آموزش موج سواری فرستاد تا آموزش ببینم و بیشتر تمرین کنم. من با دوستانم هم تمرینات زیادی داشتم. آن ها همیشه مرا مثل خودشان درنظر می گرفتند. من به اقیانوس گوش می کنم و آن را احساس می کنم. هربخش از موج، صدای متفاوتی دارد. بنابراین من تصیمیم می گیرم که باید سوار بر کدام قسمت موج و به چه سمتی شوم. اگر رویایی دارید باید آن را در خودتان باور کنید. در غیر این صورت نمی توانید آن را انجام دهید. من اعتقاد دارم همه ما حواسی قوی داریم که خداوند به ما عطا کرده، از آن ها با شور و شوق و پشتکار استفاده کنید.»

 
موج سواری پسر نابینا!
 
موج سواری پسر نابینا!
 
موج سواری پسر نابینا!
 
موج سواری پسر نابینا!
 
موج سواری پسر نابینا!
 
موج سواری پسر نابینا!
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *