شناسه خبر: 8304 منتشر شده در مورخ: 1394/11/27 ساعت: 08:40 گروه: اجتماعی  
تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان در کمیسیون مشترک و ارسال به شورای نگهبان

تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان در کمیسیون مشترک و ارسال به شورای نگهبان

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در کمیسیون مشترک بهداشت و اجتماعی مجلس به تصویب رسیده است و طبق اصل ۸۵ این لایحه با امضاء رئیس کمیسیون در دهم اسفندماه به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه مراسم نکوداشت محمد کمالی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاون اسبق توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این لایحه در کمیسیون تخصصی مشترک (اجتماعی و بهداشت) مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.

وی افزود: برهمین اساس این لایحه طبق اصل 85 در کمیسیون اشاره شده به تصویب رسیده است و پیش‌بینی می‌شود پس از تعطیلات نمایندگان مجلس در نخستین روز کاری پس از امضاء محمدحسین قربانی رئیس کمیسیون تخصصی مشترک اجتماعی و بهداشت به شورای نگهبان ارسال شود.

محسنی بندپی در خصوص توضیح اصل 85 گفت: در این زمینه اگر نمایندگان به این نتیجه برسند که لایحه و یا طرحی بایستی به صورت فوریت بررسی شود اختیارات خود را به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌دهند که در واقع این لایحه نیز به همین شکل در کمیسیون اشاره شده به تصویب رسیده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *