شناسه خبر: 8286 منتشر شده در مورخ: 1394/11/26 ساعت: 08:19 گروه: ورزشی  
بودجه ورزش نابینایان در ۷ سال اخیر ثابت مانده است

بودجه ورزش نابینایان در ۷ سال اخیر ثابت مانده است

رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشور گفت: ۷ سال است بودجه این فدراسیون افزایش نیافته است و این در حالی است که نیازها و کمبودهای ما سیر صعودی داشته است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر محمد رضا مظلومی صبح یکشنبه، در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان البرز افزود: بودجه ما در سال جاری و در صورتی که تمام آن محقق شود با اعتباری که در سال ۸۷ دریافت کرده ایم برابری می کند و این نشان از مشکلات و تنگناهای این فدراسیون است.

وی با بیان اینکه برای توسعه ورزش در میان قشر کم بینا و نابینا باید نگاه ها دلسوزانه تر باشد گفت: این فدراسیون از سال ۷۸ به شکل مستقل فعالیت می کند اما از داشتن یک فضای ورزشی اختصاصی  و امکانات سخت افزاری محروم است.

مظلومی ادامه داد: تنها داشته این فدراسیون یک ساختمان با ۶ اتاق است که بابت آن ماهی ۶ میلیون تومان اجاره به شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی پرداخت می کنیم.

رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشور با اشاره به اینکه نیازهای این فدراسیون با کمک بهزیستی و شهرداری تهران و جذب اسپانسر تا حدودی مرتفع شده است گفت: شرایط سخت است با این حال اجازه نداده ایم کار بر زمین بماند و چراغ ۱۲ رشته مصوب ورزشی تعریف شده برای این فدراسیون را روشن نگه داشته ایم.

وی با تاکید براینکه کار برای قشر روشندل نیاز به عشق دارد گفت: سختی کار را به جان می خریم چرا که معتقدیم خدمت در ورزش ارزشمند است و خدمت رسانی به نابینایان و کم بینایان اجری مضاعف دارد.

مظلومی به شرایط استان البرز اشاره کرد و گفت: متاسفانه البرز در دوسال اخیر دچار افت شده است و کمتر شاهد حضور قهرمانان این استان در تیم های ملی هستیم و نیاز است در این خصوص یک برنامه ریزی مدون از سوی هیئت استان صورت گیرد.

وی در پایان افزود: فعال سازی انجمن های ورزشی و فعال کردن شهرستان ها برای جذب بیشتر قشر نابینا و کم بینا انتظار فدراسیون از البرزاست و امیدوارم به شکل جدی پیگیری شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *