شناسه خبر: 8273 منتشر شده در مورخ: 1394/11/25 ساعت: 07:55 گروه: اجتماعی  
چهل و چهارمین بازارچه خیریه  آسایشگاه کهریزک
به همت بانوان نیکوکار موسسه خیریه کهریزک برگزارمی شود:

چهل و چهارمین بازارچه خیریه آسایشگاه کهریزک

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک گفت : چهل و چهارمین بازارچه خیریه آسایشگاه کهریزک به همت بانوان نیکوکار در تاریخ 30/11/94 لغایت 06/11/94 از ساعت 9 صبح الی 17 برپا می گردد.

به گزارش ایران سپید علی شهنی مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک در گفتگو با خبرنگار ایران سپید گفت: چهل و چهارمین بازارچه آسایشگاه خیریه کهریزک به همت بانوان نیکوکار و با هدف جذب کمکهای مردمی در تاریخ 30  /11/94 لغایت 06/11/94 از ساعت 9 صبح الی 17 بر پا می گردد.

وی با اشاره به اینکه این بازارچه در 60 غرفه دایر است افزود: در این بازارچه محصولاتی نظیر لوازم آرایشی و بهداشتی ، پوشاک ، لوازم خواب، آجیل و شیرینی  ، لوازم تزئینی ، انواع چرم های طبیعی ،   ملحفه و پارچه ، لوازم منزل و  ......عرضه می گردد.

وی با تاکید براینکه تیم مراقبت درمنزل آسایشگاه خیریه کهریزک نیز در این بازارچه غرفه ای خواهند داشت اظهار داشت : در غرفه تیم مراقبت در منزل ، اثر کار مددجویان تحت پوشش این مجموعه عرضه خواهد شد.

شینی ، ترغیب و تشویق بانوان به تولید محصولات خانگی را از دیگر اهداف این بازارچه برشمرد و بیان کرد: تمامی غرفه ها توسط بانوان نیکوکار و به صورت خیریه اداره می شود و ورود برای عموم آزاد است .

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک تصریح کرد: همراهی گروه بانوان نیکوکارآسایشگاه  خیریه کهریزک طی 43 سال فعالیت این مجموعه در جهت تامین بخشی از هزینه های جاری مجموعه بسیار موثر بوده بطوریکه نمایندگانی از این بانوان در کشورهای نظیر کانادا ، آمریکا و ... اقامت دارندو  با برگزاری بازارچه های خیریه  در کشورشان تمام تلاش خود را در جذب کمکهای مردمی و خدمت رسانی به مددجویان کهریزک انجام میدهند.

وی ادامه داد: بازارچه خیریه آسایشگاه کهریزک به غیر از این ایام ، دریکشنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر با فروش اجناس دست دوم که توسط مردم به آسایشگاه کهریزک اهدا می شود کمک شایانی به این مجموعه می نماید.

وی  با اشاره به اینکه ، موسسه خیریه کهریزک از عموم مردم دعوت می کند تا با حضور در این بازارچه گام بزرگی را در حمایت از مددجویان بردارند خاطرنشان کرد: عواید حاصل از برپایی این بازارچه به معلولان و سالمندان آسایشگاه کهریزک می رسد .

گفتنی است : این بازارچه در خیابان ولیعصر ،نرسیده به میدان تجریش ، ایستگاه باغ فردوس ، کوچه طوس ، کوچه ستاره ، پلاک 3

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *