شناسه خبر: 8248 منتشر شده در مورخ: 1394/11/20 ساعت: 12:37 گروه: حوادث  
خالکوبی عقرب راز مرد شیطان‌صفت را فاش کرد

خالکوبی عقرب راز مرد شیطان‌صفت را فاش کرد

مخفیگاه مرد جوان برای اجرای نقشه‌های سیاهش، زیرزمین مخوفی بود که هیچ راه فراری از آن وجود نداشت.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری این مرد که طعمه‌هایش را پس از فریب به مخفیگاه شیطانی‌اش می‌کشاند با خالکوبی بزرگ عقرب که پشت گردنش حک شده بود، شناسایی شد.نخستین شکایت‌‌ها از متهم از اوایل بهمن مطرح شد. یکی از شاکیان که دختر جوانی بود گفت: مدتی قبل از طریق تلگرام با جوان 30ساله‌ای آشنا شدم که خودش را پاشا معرفی کرده بود.

ما با هم چت می‌کردیم تا اینکه رفته‌رفته به او اعتماد پیدا کردم. پاشا قسم می‌خورد که عاشقم شده و قصد ازدواج با من را دارد. یک روز از من خواست برای دیدن خانواده‌اش با او همراه شوم و من هم قبول کردم. پاشا یک خودروی پرشیا داشت که شیشه‌هایش دودی بود. با هم به آپارتمانی در منطقه پونک رفتیم. می‌گفت که خانواده‌اش در زیرزمین آپارتمان زندگی می‌کنند.

چند پله پایین رفتیم و در را باز کرد. به محض اینکه وارد خانه شدیم، در را بست و با چاقو شروع به تهدید من کرد. می‌خواستم فرار کنم اما در دستگیره نداشت و امکان نداشت بشود بازش کرد. هر چه سر و صدا کردم، کسی صدایم را نشنید و او مرا تسلیم خواسته شومش کرد. پس از آن نیز از صحنه آزار و اذیتم فیلم تهیه و تهدیدم کرد که اگر تن به خواسته‌هایش ندهم، فیلم‌ها را در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌کند. او در این مدت چندین بار از من پول گرفت و من از ترس آبرویم شکایت نمی‌کردم تا اینکه در نهایت تصمیم گرفتم از پلیس کمک بخواهم.

دختر جوان تنها قربانی پاشا نبود. تعدادی زن و دختر دیگر هم با مراجعه به اداره آگاهی از او شکایت کردند. برخی از آنها مدعی بودند که پاشا پس از ریختن طرح دوستی با آنها، اموالشان را دزدیده است.یکی دیگر از شاکیان گفت: برای رفتن به کلاس زبان منتظر تاکسی بودم که یک پرشیای شیشه‌دودی مقابلم توقف کرد. سوار شدم و راننده در طول مسیر یک کارت ملی نشانم داد و گفت که اسمش پاشاست. او اصرار داشت که به من شماره تلفن بدهد اما گفتم که علاقه‌ای به این کار ندارم. وقتی به مقصد رسیدیم پیاده شدم اما پس از پایان کلاس، پاشا را دیدم که مقابل ساختمان آموزشگاه ایستاده بود. با اصرار او سوار ماشینش شدم و وی کیفم را گرفت تا روی صندلی عقب بگذارد. وقتی به مقصد رسیدم و پیاده شدم فهمیدم که او 2گوشی تلفن همراه گران‌قیمت را که داخل کیفم بود، سرقت کرده است.

کارآگاهان در بررسی‌های تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی کنند و راهی آنجا شدند. متهم در عملیات ضربتی دستگیر و پس از انتقال به اداره آگاهی مشخص شد که پیش از این هم به اتهام آدم‌ربایی، تهدید و اخاذی دستگیر شده و به زندان افتاده است. مرد جوان در بازجویی‌ها به سرقت از دختران اعتراف کرد اما مدعی شد که کسی را آزار و اذیت نکرده است. این در حالی بود که به گفته یکی از شاکیان، او خالکوبی بزرگ عقرب پشت گردن حک کرده بود که همین خالکوبی رازش را فاش کرد و او به آزار و اذیت طعمه‌اش اعتراف کرد.

به گفته سرهنگ گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، متهم که پدر و مادرش را از دست داده، به‌تنهایی زندگی‌ می‌کرد و در یک آژانس تاکسی تلفنی کار می‌کرد. او پس از پیدا کردن کارت ملی فردی به نام پاشا، از این کارت سوءاستفاده کرده و همه جا خود را با این نام معرفی می‌کرد. سرهنگ گزافی ادامه داد: مخفیگاه متهم به‌گونه‌ای بود که در آن فاقد دستگیره بود تا کسی نتواند از آنجا فرار کند. این در از داخل فقط با پیچ‌گوشتی یا انبردستی باز می‌شد و داخل زیرزمین نیز به‌گونه‌ای بود که به سختی صدایی از داخل آن به بیرون درز می‌کرد. تا‌کنون بیش از 10دختر جوان که طعمه متهم قرار گرفته‌اند با حضور در اداره آگاهی از وی شکایت کرده‌اند و دیگر شاکیان احتمالی می‌توانند با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران از او شکایت کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *