شناسه خبر: 8184 منتشر شده در مورخ: 1394/11/17 ساعت: 14:37 گروه: اجتماعی  
بحران اقتصادی جامعه ، کهریزک را نیز در برگرفت
مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک ؛

بحران اقتصادی جامعه ، کهریزک را نیز در برگرفت

دکتراحمدی با اشاره به اینکه آسایشگاه خیریه کهریزک در بحران اقتصادی به سر می برد گفت: هزینه پوشینه هر مددجودی آسایشگاه خیریه کهریزک در ماه 200 هزار تومان است .

به گزارش ایران سپید  حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک در گفتگو با ماهنامه کهریزک گفت : موسسه خیریه کهریزک در سال 52 در مساحتی بالغ بر 200 متر مربع ساخته شده و امروز این محل با وسعت 420 هزار متر مربع در زیر بنایی حدود 180 هزار متر مربع به سه گروه سالمندان ، معلولان و بیماران ام اس ارائه خدمت می کند.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه با کمکهای مردمی اداره می شود تصریح کرد: آسایشگاه خیریه کهریزک در تهران و استان البرزبه  بیش از 2 هزار و 500 مددجو ارائه خدمت می کند که 90 درصد آنان افراد بی بضاعت هستند که توان مالی ندارند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 86 درصد هزینه های این مجموعه توسط خیرین تامین می شود ادامه داد: متاسفانه بحران اقتصادی جامعه آسایشگاه خیریه کهریزک را نیز در برگرفته و موجب شده  این مجموعه با مشکلات مالی بسیاری مواجه شود.

دکتر احمدی با تاکید بر اینکه بیش از 1400 نفر پرسنل در آسایشگاه خیریه کهریزک ( تهران و استان البرز) مشغول فعالیت هستند اظهار داشت : از شهریور ماه سال 93 تا آذر ماه سال 94 بیش از 800 نفر مددجو به آسایشگاه خیریه کهریزک اضافه شده اند که متاسفانه این امر آسایشگاه خیریه کهریزک را با بحران مواجه کرده است .

مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با اشاره به اینکه حدود 70 درصد مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک دچار بی اختیاری هستندافزود : هر مددجوی کهریزک که با مشکل بی اختیاری مواجه است  میانگین 4 عدد پوشینه در طول روز استفاده می کند که هزینه آن در ماه بیش از 200 هزار تومان است   .

وی با اشاره به هزینه های سنگین حامل های انرژی گفت : متأسفانه افزایش هزینه‌های حامل‌های انرژی موجب شده تا آسایشگاه خیریه کهریزک دچار مشکلات عدیده‌ای شود.

دکتر احمدی با اشاره به این‌که متأسفانه بدهی میلیاردی آسایشگاه خیریه کهریزک بابت هزینه‌های حامل‌های انرژی موجب شده تا این مجموعه دچار مشکلات عدیده‌ای شود،بیان کرد: موسسه خیریه کهریزک باید ماهیانه مبلغ 880 میلیون ریال بابت هزینه‌های حامل‌های انرژی پرداخت کند که این امر موجب شده این مجموعه دچار مشکلات اقتصادی فراوانی شود.

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک خاطرنشان کرد: آسایشگاه خیریه کهریزک از دولت و مردم می‌خواهد تا به کمک این مجموعه بیاید و با ارائه راهکاری مناسب مشکلات را مرتفع سازد.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *