شناسه خبر: 8178 منتشر شده در مورخ: 1394/11/17 ساعت: 12:47 گروه: اجتماعی  
جزئیات ۵ شاخص حمایتی از جوانان در بیمه ازدواج
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تشریح کرد

جزئیات ۵ شاخص حمایتی از جوانان در بیمه ازدواج

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بیمه ازدواج از هم اکنون در ۹ هزار و ۵۰۰ شعبه بیمه ایران قابل عرضه است که تأمین جهیزیه، مسکن، مهریه، فوت همسر و سلامت جنین و فرزندآوری لحاظ شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم، محمدرضا رستمی در مراسم رونمایی از بیمه ازدواج، اظهار داشت: افزایش ازدواج و کاهش طلاق و تحکیم پایه‌های خانواده‌های تشکیل شده از مواردی است که باید مدنظر قرار بگیرد.

وی افزود: طی هفت ماه گذشته پیشنهادی را به صورت مشترک با بیمه ایران پیگیری کردیم تا در فاکتورهای اثرگذار در ازدواج جوانان به نگاه به آینده تغییراتی ایجاد کنیم و براین اساس به چهار بیمه حمایتی دست یافتیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به چهار بیمه حمایتی جوانان، گفت: بیمه ازدواج، بیمه حمایت اشتغال، بیمه اوقات فراغت و بیمه حمایت تحصیل از جمله بیمه‌نامه‌هایی است که برای جوانان درنظر گرفته‌ایم؛ بیمه ازدواج از هم اکنون در 9 هزار و 500 شعبه بیمه ایران عرضه می‌شود که دغدغه‌های جوانان در این بیمه نامه مدنظر است.

رستمی ادامه داد: انتخاب آگاهانه و صحیح در ازدواج با ارائه خدمات مشاوره پیش از ازدواج، تأمین جهیزیه، مسکن، مهریه، فوت همسر و سلامت جنین و فرزندآوری از جمله موارد درنظرگرفته شده در بیمه ازدواج است.

وی مطرح کرد: خانواده‌ها با پرداخت هزینه‌ای اندک به صورت ماهیانه می‌توانند بیمه ازدواج را تهیه کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *