شناسه خبر: 8156 منتشر شده در مورخ: 1394/11/14 ساعت: 09:40 گروه: فرهنگی  
برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر در ماه های بهمن و اسفند اعلام شد
با پایان گرفتن سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاترفجر

برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر در ماه های بهمن و اسفند اعلام شد

مجموعه تئاتر شهر با پایان گرفتن سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاترفجر میزبان پنج اثر نمایشی در تالار های مختلف خواهد بود .

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تالار های مختلف مجموعه تئاتر شهر با پایان گرفتن سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاترفجر از روز پنجشنبه پانزدهم بهمن ماه میزبان پنج اثر نمایشی جدید خواهد بود. «چمدان» عنوان اثر نمایشی جدیدی به نوشته و کارگردانی فرهاد آییش است که از روز سه شنبه 20 بهمن ماه ساعت 19:30 در تالار اصلی به صحنه می رود. در تالار چهارسو نمایش «دیوان غربی شرقی» به نویسندگی و کارگردانی محسن حسینی از روز پنجشنبه 15 بهمن ماه ساعت 19:30 اجرای خود را آغاز می کند. نمایش«کوپن» به نویسندگی سپیده خمسه نژاد و کارگردانی سید جواد روشن نیز از روز جمعه 16 بهمن ماه ساعت 17:30 میزبان علاقه مندان تئاتر در تالار سایه خواهد بود. «گنجفه» عنوان دیگر نمایشی است که از روز یکشنبه 18 بهمن ماه ساعت 20 به نویسندگی و کارگردانی نوشین تبریزی در تالار سایه پذیرای دوستداران تئاتر است. در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر نیز از روز دوشنبه 19 بهمن ماه نمایش «همتون منو میشناسین» به کارگردانی سامان ارسطو اجرای خود را آغاز می کند. برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس  www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس   www.gishetheater.ir  مراجعه کنید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *